لیگ قهرمانان آسیا/ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل الدحیل قطر

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ترکیب احتمالی تیم پرسپولیس ایران مقابل الدحیل قطر در هفته دوم دور رفت لیگ قهرمانان آسیا فصل ۲۰۲۳ پرسپولیس با چه ترکیبی و بازیکنانی بازی می کند؟ مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

ترکیب احتمالی تیم پرسپولیس ایران برابر الدحیل قطر

این ترکیب براساس حدس و گمان بعضی از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می باشد و تا پیش از بازی قطعی و رسمی نیست:

علیرضا بیرانوند – مرتضی پورعلی گنجی – محمدحسین کنعانی زادگان – دانیال اسماعیلی فر- علی نعمتی – سینا اسدبیگی- مسعود ریگی – امید عالیشاه – سعید صادقی – یاسین سلمانی – نبیل باهویی

وحید امیری به احتمال ۹۰ درصد به بازی الدحیل نخواهد رسید و حضور مهدی ترابی در ترکیب اولیه نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

سفر بازیکنان مصدوم پرسپولیس به قطر

ظاهرا مهدی ترابی و وحید امیری با کاروان پرسپولیس به قطر سفر می کنند

به گزارش باغستان نیوز، مصدومیت مهدی ترابی در اوایل دیدار پرسپولیس مقابل النصر عربستان و آسیب دیدگی وحید امیری در اواخر این مسابقه موجی از نگرانی را بین هواداران تیم پرسپولیس به راه انداخت.

اما از اردوی تیم پرسپولیس و برخی مسئولان این باشگاه خبر می‌رسد هر دو مصدوم به این تیم یعنی هم مهدی ترابی و هم وحید امیری – که این روزها به شدت مشغول فیزیوتراپی و درمان اعضای آسیب دیده‌شان هستند – در سفر این تیم به قطر همراه دیگر بازیکنان راهی دوحه خواهند شد.

عمری هم به پرسپولیس در دوحه ملحق می شود

 سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود، بر اساس هماهنگی صورت گرفته بین باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال ایران، سه ملی پوش حاضر در اردوی تیم ملی امید برای همراهی سرخپوشان در لیگ قهرمانان، برای بازی با الدحیل در دوحه به پرسپولیس ملحق می‌شوند. باشگاه نسبت به رزرو بلیت این بازیکنان هم اقدام کرد.

طبق برنامه، یاسین سلمانی و محمدمهدی احمدی امشب به وقت تهران، هانگژو را به مقصد دوحه ترک می‌کنند ولی پرواز محمد عمری به تعویق افتاد. دلیل این امر پزشکی است. طبق اعلام کادر پزشکی تیم ملی امید، محمد عمری‌ در بازی امروز از ناحیه سر دچار ضربه شده است. البته با توجه به معاینات و اطلاعات ارائه شده به باشگاه مشکلی وجود ندارد ولی تشخیص پزشک این بود که با توجه به این ضربه، امشب پرواز طولانی نداشته و تحت نظر باشد.

باشگاه پرسپولیس در حال تلاش است تا برای روز پنجشنبه یا جمعه پرواز مناسبی را برای این بازیکن جهت سفر به دوحه رزرو کند.

انتهای پیام/