لیگ قهرمانان آسیا| نساجی و سپاهان ایران مقابل حریفان ازبکستانی

در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا 2 تیم نساجی و سپاهان ایران به مصاف حریفان ازبکستانی می روند و امیدوارند با 3 امتیاز به ایران بازگردند.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، دوشنبه دو نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا به میدان خواهند رفت. سپاهان و نساجی به مصاف حریفان ازبکستانی خود خواهند رفت.

 

نوبهار ازبکستان – نساجی ایران؛ بازگشت به آسیا

 

تیم نساجی بعد از پیروزی مقابل بمبئی سییتی هند یک باخت مقابل تیم پرستاره الهلال را در ورزشگاه ازادی تجربه کرد و حالا برای رسیدن به دومین برد آسیایی خود تلاش می کند. نوبهار در هفته اول مقابل الهلال فراتر از انتظار ظاهر شد و توانست تا ثانیه های پایانی مسابقه از الهلال پرستاره پیش باشداما در نهایت فقط یک امتیاز از آن مسابقه به دست آورد.

 

نساجی هم دو با دو شکست در لیگ برتر مقابل ملوان انزلی و آلومینیوم اراک به آسیا رفته ولی این بازی شرایط خاص خود را دارد و بازیکنان نساجی و کادرفنی می خواهند همچنان در آسیا حضور داشته باشند و با صعود از گروه در اولین فصل آسیایی شدن تاریخ ساز شوند.

 

جدول گروه D

 

الهلال عربستان 4 امتیاز

نوبهار ازبکستان 4 امتیاز

نساجی ایران 3 امتیاز

بمبنی سیتی هند بدون امتیاز

 

برنامه مسابقات

 

نوبهار ازبکستان – نساجی ایران ساعت 19:30

 

الهلال عربستان – بمبنی سیتی ساعت 21:30

 

آلمالیق ازبکستان – سپاهان ایران؛ اولین برد آسیایی زردپوشان؟

 

سپاهان ایران بعد از اینکه مسابقه با الاتحاد عربستان معوق شد برای سومین دیدار به ازبکستان سفر کرده تا اولین برد اسیایی خود را به دست بیاورد. البته سپاهان در این مسابقه سه بازیکن ارزشمند خود یعنی شهریار مغانلو، رضا شکاری و امید نورافکن را در اختیار ندارد با این حال سپاهانی ها تیمی پرمهره هستند که می توانند بدون سه بازیکن اصلی خود هم پیروز شوند. بازگشت عیسی آل کثیر می تواند خط حمله سپاهان را همچنان زهردار کند. آلمالیق ازبکستان بدون امتیاز است و زرد پوشان بهترین فرصت را دارند تا سه امتیاز این دیدار آسیایی را بگیرند و امیدوار به تکرار مسابقه الاتحاد باشند. مسابقه ای که قرار بود رای آن قبل از آغاز مسابقات این هفته صادر شود.

 

جدول گروه C

 

نیروی هوایی عراق 4امتیاز

الاتحاد عربستان 3 امتیاز

سپاهان ایران یک امتیاز

آلمالیق ازبکستان بدون امتیاز

 

برنامه مسابقات

 

آلمالیق ازبکستان – سپاهان ایران ساعت 17:30

 

الاتحاد عربستان – نیروی هوایی عراق 19:30

 

پایان پیام/