لیگ قهرمانان آسیا | پاختاکور ازبکستان – شهرخودرو ایران / مشهدی ها در پی طلسم شکنی در تاشکند

تیم فوتبال شهرخودرو در دومین دیدار آسیایی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا درگروه B به مصاف پاختاکور ازبکستان می‌رود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، شهرخودرو بعد از شکست در هفته نخست لیگ قهرمانان مقابل الهلال ، پرافتخارترین تیم قاره آسیا ، در گام دوم برابر دیگر تیم باسابقه قاره کهن یعنی پاختاکور قرار می‌گیرد. این تیم در هفته نخست الشباب امارات را با گل دراگان کران صربستانی در دقیقه ٧۰ و در حالیکه بازی با نتیجه یک بر یک مساوی بود شکست داد و ٣ امتیاز شیرین را دشت کرد.

شکست صد درصدی تیم های ایرانی در خانه پاختاکور!

پاختاکور ۱۴ دوره در لیگ قهرمانان شرکت داشته و ۲ بار به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرده است. علی‌رغم اینکه پاختاکور جزو تیمهای درجه یک آسیا محسوب نمی‌شود اما همیشه حریفی سرسخت برای تیمهای ایرانی بوده است. پاختاکور ۹ بار در خانه با تیمهای ایرانی بازی کرده است که در هر ٩ مصاف خانگی برابر تیمهای ایرانی به پیروزی رسیده است. تیمهای قدرتمندی نظیر پرسپولیس، استقلال، تراکتور و سپاهان دست خالی ورزشگاه خانگی این تیم را ترک کرده و حالا شهرخودرو قصد دارد در اولین تجربه آسیایی خود این طلسم را بشکند.

پاختاکور با ۱۲ قهرمانی در لیگ، از جمله فصل گذشته، پرافتخارترین تیم کشور ازبکستان به شمار میرود. رقابتهای این فصل باشگاهی ازبکستان آغاز هنوز نشده است و شهرخودرو در این فصل هم مانند فصل قبل در لیگ برتر ایران در کورس قهرمانی قرار دارد و در جایگاه پنجم جای گرفته است.

دوشنبه 28 بهمن 98

این دیدار روز دوشنبه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ از گروه B در ساعت ١٤:٣۰ در ورزشگاه مرکزی پاختاکور برگزار میشود.
قضاوت این دیدار را هویکان کانام کریشان از سریلانکا بر عهده دارد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: زمان پخش بازی پاختاکور و شهرخودرو + ترکیب احتمالی 
رسانه رسمی پاختاکور : شهرخودرو بدون افتخار و کم سابقه است 
داور سریلانکایی قاضی دیدار شهر خودرو و پاختاکور