لیگ قهرمانان اروپا: پیش بازی بارسلونا – اینترمیلان

به گزارش شبکه لحظه و به نقل از بین اسپورت:

چهارشنبه شب تیم های بارسلونا و اینترمیلان که هردو نتایج بسیار خوبی در این مسابقات کسب کرده اند در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم می روند.

بارسا در بازی آغازین خود در گروه بی علیرغم آن که مدافع خود ساموئل اومتیتی را تنها 10 دقیقه پس از شروع بازی از دست داد و 10 نفره شد، توانست پی اس وی آیندهوون را با نتیجه 4-0 به آسانی شکست دهد. کاتالان ها در بازی دوم گروه خود در برابر تاتنهام نیز با حضور مسی 4 گل زدند و نتیجه   را 4-2 کردند. غیبت مسی در بازی امشب می تواند ضربه بزرگی برای یارانن والورده باشد.

بارسا در آخرین مسابقه خود در برابر سویا با برد 4-2 در مقابل این تیم به صدر جدول لالیگا بازگشت. اما این پیروزی شیرین با مصدومیت مسی و از دست دادن دو بازی او در مقابل تیم های اینترمیلان و رئال مادرید کمرنگ شد . حضور سوارز و آمادگی او برای گلزنی می تواند اهمیت زیادی برای بارسلونا و دو بازی مهم پیش روی آنها داشته باشد.

بارسلونا با ترکیب احتمالی تر اشتگن، روبرتو، پیکه، لنگله، آلبا، راکیتیچ، بوسکتس، آرتور، دمبله، سوارز و کوتینیو به مصاف اینترمیلان می رود.

اینترمیلان به دنبال پیروزی 1-0 خود در مقابل آث میلان از روحیه بالایی برخوردار است. گل وقت اضافه کاپیتان مائورو ایکاردی مایه مباهات این تیم شده است و مهمتر این که اینترمیلان در هر هفت مسابقه خود پیروز میدان بوده است.

لوچانو اسپالتی مربی این تیم در این فصل از رقابتها روحیه جنگنده تیمش را به اثبات رسانده است

طرفداران اینترمیلان امیدوارند تیمشان در مقابل بارسلونا بتواند انتظاراتشان را برآورده کند و سربلند بیرون آیند

رجا ناینگولان هافبک بلژیکی اینترمیلان که در بازی با آث میلان در رویارویی با لوکاس بیگلیا دچار مصدومیت شد در این بازی غایب خواهد بود.

اینترمیلان با ترکیب احتمالی هاندانوویچ، ورسایکو، د فرای، اشکرینیار، آساموا، بروزویچ، وسینو، پریشیچ، مارتینز، پولیتانو و ایکاردی به میدان خواهد رفت.

 

مترجم: نسرین صحیحی