لیگ ملت های اروپا: پیش بازی هلند – فرانسه

به گزارش شبکه لحظه :

دو تیم فرانسه وهلند جمعه شب در ورزشگاه دکویپ روتردام به مصاف یکدیگر می روند و چنانچه فرانسه تنها یک امتیاز از بازی با هلند بگیرد می تواند در میان چهار تیم آخر لیگ ملت های اروپا قرار بگیرد. اما یاران رونالد کومان در این فصل از رقابت ها پیشرفت زیادی داشته اند و این پتانسیل را دارند که به روند بدون شکست آبی ها پایان دهند.

کومان از زمانی که مربیگری تیم ملی هلند را عهده دار شده از 8 بازی تنها در دو بازی شکست خورده که یکی از این شکست ها در مقابل فرانسه در بازی رفت لیگ ملت های اروپا بوده است اما در مجموع عملکرد قابل قبولی داشته است. هلند پس از پیروزی تحسین برانگیز 3-0 در مقابل آلمان تنها به یک امتیاز از دو مسابقه پایانی خود نیاز دارد تا در گروه بماند.

فلسفه کومان این است که به نوجوانان بااستعدادی که در اردیویسه بازی می کنند فرصت بازی در تیم ملی نیز داده شود.

ممفیس دپای وینگر لیون در باشگاه خود بسیار پرشور ظاهر شده است؛ او یا گل زده و یا در به ثمر رساندن هر 29 گل باشگاهش در 2018 به نوعی موثر همکاری داشته است.

پیش بینی می شود تیم هلند با ترکیب سیلسن، دامفریس، دی لیخت، فن دایک، بلیند، واینالدوم، دی یونگ، استروتمن، پرومس، دپای و بابل به میدان برود.

فرانسه  در 15 بازی اخیر خود شکستی نداشته و تنها یک امتیاز لازم دارد تا در ماه ژوئن در بین چهار تیم  آخر لیگ ملت های اروپا قرارگیرد. قهرمان جهان در بازی آخر خود 2-1 آلمان را شکست داد.

دیدیه دشان در حالی به روتردام خواهد رفت که چند بازیکن کلیدی را در اختیار ندارد. پوگبا و مارسیال به دلیل مصدومیت در ترکیب تیم نخواهند بود و برنارد مندی مدافع منچسترسیتی نیز در این مسابقه بازی نخواهد کرد. اما با وجود این غیبت ها تیم فرانسه همچنان از کیفیت بالایی برخوردار است. انتظار می رود ماتوئیدی هافبک یوونتوس به جای پوگبا بازی کند.

فرانسه جمعه شب با ترکیب احتمالی لوریس، پاوار، کیمپمبه، واران، هرناندز، کانته، ماتوئیدی، امباپه، گریزمن، دمبله و ژیرو به میدان می رود.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع : سایت بین اسپورت