لیگ ملت های اروپا| گام اول ایتالیا در مقابل بوسنی/ نایب قهرمان لیگ ملتها در جدال با لهستان آماده

دومین شب از رقابتهای لیگ ملتهای اروپا در فصل جدید در سطح A امشب با دو دیدار همزمان آغاز خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، در گروه اول این رقابتها ایتالیا میزبان بوسنی و هرزگوین خواهد بود و هلند نایب قهرمان دوره گذشته پذیرای لهستان است.

تقابل آتزوری با برزیل بالکان/ گام اول ایتالیا در مقابل بوسنی

? جمعه ۱۴ شهریور
? ساعت ۲۳:۱۵
? ورزشگاه: آرتمیو فرانچی
داور: آناستاریوس (یونان)
ایتالیا مقابل بوسنی??

لاجوردی پوشان ایتالیا در اولین گام خود در شهر فلورانس پذیرای تیم ملی بوسنی خواهند بود.شاگردان روبرتو مانچینی خود را در این دوره از رقابتها جزو مدعیان فتح جام میدانند و به قصد پیروزی در این دیدار گام به مستعطیل سبز خواهند گذاشت.در طرف مقابل بوسنی هم قصد ندارد بدون امتیاز از سرزمین چکمه خارج شود و به قصد شگفتی سازی در مقابل ایتالیا حاضر خواهد شد.

دو تیم ایتالیا و بوسنی در انتخابی یورو ۲۰۲۰ در گروه دهم همگروه بودند.در گروهی که ایتالیا با اقتدار و ۱۰ برد متوالی صدرنشین شد و بوسنی هم با ۴ برد و ۱ مساوی و ۵ باخت پس از فنلاند و یونان چهارم شد.

در هر دو دیدار آخر دو تیم در انتخابی یورو ۲۰۲۰ ایتالیا بر بوسنی غلبه کرده است.بازی رفت در تورین را آتزوری ۲ بر ۱ بار و در دیدار برگشت را در استادیوم زنیکای شهر سارایوو ۳ بر ۰ برد.همین موضوع برتری روحی _ روانی را به ایتالیا خواهد داد و برای شاگردان “دوشان بایه‌ویچ” ذهنیتی منفی را ایجاد خواهد کرد.

لورنزو این سینیه در تیم ایتالیا ستاره اول آتزوری در مقابل بوسنی خواهد بود.کاپیتان ۱۶۳ سانتی و کوتاه قامت ناپولی در هر دو دیدار اخیر ایتالیا _ بوسنی، دروازه رقیب را گشوده است.در ترکیب بوسنی اما ستاره بی چون و چرای این تیم، ادین ژکو کاپیتان باتجربه آنها خواهد بود. ژکو در بازی رفت در ایتالیا تک گل بوسنی را در باخت ۲ بر ۱ برابر ایتالیا به ثمر رسانده بود.

ایتالیا که در آخرین دیدار خود در انتخابی یورو ۲۰۲۰ با نتیجه عجیب ۹ بر ۱ ارمنستان را شکست داد حالا درپی استارتی طوفانی در لیگ ملتهای اروپاست.در طرف مقابل بوسنی هم که نتوانست از طریق انتخابی یورو به مسابقات راه پیدا کند از همین دیدار نخست در پی جمع کردن امتیازات لازم جهت صعود از گروه خواهد بود.گروهی که دو تیم با کیفیت هلند و لهستان هم در آن حضور دارند.بوسنی در بازی بعدی در خانه به مصاف لهستان میرود و ایتالیا باید در یوهان کرویف آره‌نا با هلند دیدار کند.

? جمعه ۱۴ شهریور ماه
? ساعت ۲۳:۱۵
? ورزشگاه: یوهان کرویف آره‌نا
داور: گئورگی کاباکف(بلغارستان)
?? هلند مقابل لهستان ??

نایب قهرمان لیگ ملتها در جدال با لهستان آماده/ دوئل ستاره ها در یوهان کرویف آره‌نا

تیمهای ملی فوتبال هلند و لهستان دیگر دیدار گروه اول از سطح A رقابتهای لیگ ملتهای اروپا را همزمان با جدال ایتالیا _ بوسنی در شهر آمستردام هلند برگزار خواهند کرد.لاله های نارنجی که در دوره اول لیگ ملتهای اروپا پس از پرتغال عنوان نایب قهرمانی رقابتها را به دست آوردند حالا در اولین گام پذیرای تیمی هستند که در انتخابی یورو ۲۰۲۰ بعنوان صدرنشین از گروه خود صعود کرد.لهستان در گروه G انتخابی یورو ۲۰۲۰ با ۲۵ امتیاز از ۳۰ امتیاز ممکن صدرنشین شد.

هلند حالا و با رفتن رونالد کومان به نیوکمپ کار هدایت تیمش را به “دوایت لودوگس ” دستیار کومان سپرده است.در واقع لاله های نارنجی در اولین گام بدون سرمربی به میدان خواهند رفت.در طرف مقابل اما لهستان با “یرزی برزک” جوان که از سال ۲۰۱۸ هدایت تیمش را به عهده دارد در مقابل هلند صف آرایی خواهند کرد.

جورجینیو واینالدوم در انتخابی یورو ۲۰۲۰ با ۸ گل زده موثرترین بازیکن هلند بود.وی به همراه ممفیس دیپای که ۶ گل زد از بازیکنان تاثیر گذار هلند در مصاف با لهستان خواهند بود.در تیم لهستان اما رابرت لواندوفسکی ستاره بی بدیل این تیم میباشد.وی در کنار کریشتف پیونتک و آرکادیوش میلیک مثلث قدرت لهستان خواهند بود.

هلند که در این دیدار میزبان است طبق برنامه ریزی مسابقات بازی دوم خود را هم در خانه برابر ایتالیا برگزار خواهد کرد.نایب قهرمان دوره قبل لیگ ملتها اگر میخواهد باز هم جزو ۴ تیم مرحله پایانی قرار بگیرد باید از همین ابتدا و در این گروه سخت امتیازات لازم را جمع آوری کند.در مقابل لهستان هم طبق برنامه ریزی مسابقات بازی دوم خود را هم در خارج از خانه برابر بوسنی انجام میدهد.گرفتن حداقل امتیازات از این دو بازی میتواند یاران روبرت لواندوفسکی را به صعود از این گروه امیدوار کند.

انتهای پیام/