ماجرای اختلاف فدراسیون فوتبال با برند البسه تیم های ملی

پیگیری ها نشان می‌دهد که علت تمامی این اتفاقات اختلاف بین شرکت برند البسه تیم‌های ملی و فدراسیون فوتبال است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در شرایطی که در دو سه ماه اخیر قرار بوده شرکت آل اشپورت پیراهن های تیم های ملی زیر مجموعه فدراسیون فوتبال را تامین کند اما این اتفاق صورت نگرفته و در این مدت هر یک از تیم های ملی با لباس هایی با برندهای متفرقه تمرینات و بازی های خود را انجام داده اند.

سوال اینجا است مگر نه اینکه فدراسیون فوتبال در تاریخ 9 شهریور سال جاری اعلام کرد که شرکت آل اشپورت اسپانسر و تامین کننده همه پیراهن های تیم های ملی شده است اما واقعا چرا تیم های ملی کشورمان به این سرنوشتی دچار شده‌اند؟

پیگیری ها نشان می‌دهد که علت تمامی این اتفاقات اختلاف بین شرکت برند البسه تیم‌های ملی و فدراسیون فوتبال است. ریشه اصلی این اختلاف هم به قرارداد اولیه این شرکت با فدراسیون برمی گردد.

ظاهرا در سه ماه گذشته با توجه به اینکه آل اشپورت به تعهداتش عمل نکرده فدراسیون به طور جدی خواستار فسخ قرارداد و پرداخت غرامت از سوی این شرکت شده است. گویا شرکت آلمانی مبلغی حدود 8 میلیارد تومان باید به فدراسیون بدهد اما آنها تاکنون زیر بار پرداخت این غرامت نرفته اند که هنوز مشخص نیست دلیل این موضوع چیست. اما فدراسیون فوتبال در دو هفته گذشته به طور جدی به دنبال فسخ قرارداد است تا هر چه زودتر مشکل تامین البسه تیم های ملی حل شود.

بیشتر بخوانید:
شیوه عجیب خبرنویسی سایت فدراسیون فوتبال
واکنش فدراسیون به پست اعتراضی ملی پوشان
مراسم پویش کمک مؤمنانه فدراسیون کشتی+عکس

انتهای پیام /