ماجرای اختلاف مظاهری و باشگاه استقلال

رشید مظاهری به کمیته انضباطی باشگاه ارجاع داده شد چرا که سعید عزیزیان مربی دروازه‌بان‌های وقت‌تیم استقلال مدعی شده بود که مظاهری به او فحاشی کرده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در آخرین روزهای حضور محمود فکری سرمربی سابق باشگاه استقلال، رشید مظاهری به دلیل مشکلات انضباطی به کمیته انضباطی باشگاه ارجاع داده شد چرا که سعید عزیزیان مربی دروازه‌بان‌های وقت‌تیم استقلال مدعی شده بود که مظاهری به او فحاشی کرده است.

همین موضوع باعث شد تا کمیته انضباطی باشگاه استقلال 20 درصد از قرارداد مظاهری را کاهش دادند. حکمی که مورد تائید دروازه‌بان آبی‌ها نیست. باشگاه به مظاهری اعلام کرده که 80 درصد به او پرداختی داشته است اما مظاهری عقیده دارد که فقط 60 درصد از رقم قراردادش را دریافت کرده است و وکیل این بازیکن در جلسه ای که با مدیران باشگاه استقلال داشته درباره این مساله با مددی و همکارانش صحبت کرده است. 

نکته مهم اینکه هر کدام از این دو روایت که صحت داشته باشد، مظاهری 60 درصد قراردادش را دریافت کرده و به همین دلیل امکان فسخ یکطرفه قراردادش را ندارد. پرویز مظلومی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال این خبر را تایید کرد.

بیشتر بخوانید:
بختیاری زاده: اگر در استقلال تغییر مدیرت رخ ندهد؛ جام نخواهیم گرفت!
مصطفوی: امیدواریم خروجی جلسه مجیدی به نفع استقلال باشد
آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال از زبان مصطفوی
مرفاوی: برای منِ استقلالی فرقی نمی‌کند چه کسی سرمربی تیم باشد
فرصت 48 ساعته سیدحسین به مدیران استقلال
ابوالفضل جلالی: سایپا اجازه بدهد به استقلال بروم
تجمع هواداران استقلال مقابل باشگاه

انتهای پیام/