ماجرای جلالی، سایپا و استقلال چه بود؟

داستان جلالی، سایپا و استقلال از این قرار است که احمد مددی مدیرعامل وقت به جای امضای یک قرارداد محکم، با سایپا تفاهم‌نامه‌ای را امضا می‌کند که ابتدا مبلغی برای صدور رضایت‌نامه قرضی جلالی پرداخت شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، داستان جلالی، سایپا و استقلال از این قرار است که احمد مددی مدیرعامل وقت به جای امضای یک قرارداد محکم، با سایپا تفاهم‌نامه‌ای را امضا می‌کند که ابتدا مبلغی برای صدور رضایت‌نامه قرضی جلالی پرداخت شود. پس از آنکه وجه اول پرداخت شد، باشگاه استقلال تا تاریخ مشخصی فرصت دارد تا مابقی مبلغ تفاهم شده را بپردازد و جلالی به صورت دائمی تحت اختیار استقلال قرار بگیرد.

باشگاه استقلال آن میزان از مبلغ رضایت‌نامه‌ای که بابت انتقال قرضی جلالی بوده را پرداخت کرده و تا اول تیرماه فرصت داشته است مابقی مبلغ توافق شده را بپردازد.

باشگاه استقلال نیز در این مدت برای دائمی کردن قرارداد جلالی، مابقی وجه توافق شده را در دو مرحله و به تاریخ‌های 28 و 30 خرداد به حساب باشگاه سایپا واریز کرد که به دلیل غیرفعال بودن آن شماره حساب، پول برگشت خورد.

باشگاه استقلال نیز با ارسال نامه‌ای به سایپا خواستار دریافت شماره حساب جدیدی شد که این بار خودروسازان خواستار دریافت مبلغ بیشتری شد.

تمامی مستندات بانکی که نشان می دهد باشگاه استقلال مبلغ باقیمانده از توافق با سایپا را در دو مرحله پرداخت ولی برگشت خورده، در اختیار دارد.

با این حال قرار است تا روز یکشنبه جلسه‌ای میان مدیران باشگاه برگزار و با تعامل بین طرفین، این مشکل حل شود.

بیشتر بخوانید:
سوتی وحشتناک آجورلو،جلالی بازیکن سایپا شد
مهدی‌پور به دوحه رسید/تیم ملی همچنان منتظر آزمون و جلالی
ابوالفضل جلالی: مجیدی به من اعتماد کرد

انتهای پیام /