ماجرای شهریار مغانلو و پولی که فدای پیشرفتی کرد که هیچوقت حاصل نشد!

شهریار مغانلو، مهاجم تیم فوتبال پیکان از پول گذشت و به تیم پرتغالی پیوست اما پيشرفتی برای او حاصل نشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، شهريار مغانلو، مهاجم فصل گذشته پيكان انقدر خوش درخشيد و گل زد كه پرتغالی‌ها سراغش آمدند . مغانلو فصل ٩٧-٩٨ به همراه ملوان در ليگ آزادگان ١٣ گل زد و عملكرد او باعث شد كه پيكان برای جذبش پيش‌قدم شود،شهریار همين عملكرد موفق را در ليگ برتر و پيكان تكرار كرد و توانست در ٢٨ بازی ١٣ گل به ثمر برساند و اين عملكرد باعث شد كه پرسپوليس به جذب مغانلو راغب شود كه او اين پيشنهاد را بلافاصله رد كرد. شهریار حتی پيشنهاد نجومی تراكتور را رد كرد و اعلام كرد كه قصد دارد برای پيشرفت راهی اروپا شود.

پول فدای پیشرفت

اين مهاجم سرزن پيشنهادی ٢٥٠ هزار دلاری از بلژيک دريافت كرده بود اما با مشورت مدير برنامه‌هايش( رضا فيض‌بخش با همكاری نعمت‌الله حجی) ترجيح داد كه با مبلغی‌ كمتر راهی ليگ پرتغال شود تا مسير طارمی را تكرار كند در قرارداد وی با پيكان بندی قرار داده شده بود كه او می‌توانست با پرداخت ٨٠ هزار دلار ترانسفر شود و مغانلو هم با استفاده از اين بند توانست رضايت نامه خود را از پيكان بگيرد.

اين بازيكن ٢٦ ساله قراردادی با ارزش سالانه ٩٠ هزار دلار ( ۲.۳ ميليارد ) و به مدت سه سال با تيم سانتا كلارا امضا كرد. شهريار كه پيشنهادات بهتر تيم های پرطرفدار ايراني را رد كرده بود تا در پرتغال بدرخشد و پيشرفت كند تا اينجای كار موفق نبوده و در طی ١٨ هفته‌ای كه از ليگ پرتغال گذشته،٣١٢ دقيقه بازی كرده و نتوانسته كه هنوز گل يا پاس گلی به ثمر برساند و شايد بتوان گفت كه مغانلو انتخاب مناسبی نداشته و مشورت مناسبی به او داده نشده است. اميدواريم كه مغانلو هرچه زودتر طلسم ناكامی‌هايش را بشكند و خوش بدرخشد.

منبع: توتال فوتبال

بیشتر بخوانید:
نقش دو دقیقه ای مغانلو در پیروزی سانتاکلارا
رستگاری سانتاکلارا با گلزنی مغانلو
خبر خوب برای مغانلو؛ جدایی احتمالی بهترین گلزن سانتاکلارا

انتهای پیام/