ماجرای پیامک غیراخلاقی مربی به شاگردش درتیم ملی دختران

سرمربی مستعفی تیم ملی اسکی صحرانوردی، اتهام ارسال پیامک غیراخلاقی به یکی از شاگردانش را توطئه خواند .
حسین ساوه شمشکی که مدتی است از سرمربیگری تیم ملی اسکی صحرانوردی کنار رفته در مصاحبه ای با تسنیم گفته است دو سال پیش که این سمت را قبول کرده، تنها 3 ورزشکار در این رشته فعالیت می کردند و او توانسته در این مدت تعداد اسکی باز های رشته صحرانوردی را به 40 برساند.
او گفته: من بدون چشمداشت و با کمترین حقوق دریافتی به کارم ادامه دادم. شاید باورتان نشود، اما سال گذشته فقط 5 میلیون تومان حقوق از طرف فدراسیون به من داده شد که این مبلغ، پول بنزین ماشین و موارد جزئی هم نمی‌شود.
ساوه شمشکی معتقد است یکی از ورزشکاران این رشته به دلیل آنکه برایش در تیم ملی رقیب پیدا شده، به او تهمت زده و او هیچ تخلفی مرتکب نشده است

این مربی 35 ساله تاکید می کند: در طول عمرم هرگز یک مورد اخلاقی و انصباطی هم نداشته‌ام. متاسفانه خانم سمانه بیرامی یکی از ملی‌پوشان صحرانوردی به من تهمت غیر اخلاقی زده، این در حالی است که در 7، 8 سال اخیر سالی نبوده که او کمیته انضباطی نداشته باشد. در سال‌های اخیر چندین ورزشکار زیر 20 سال را کشف کرده‌ام که بیرامی از اینکه برایش رقیب پیدا شده، ترسیده و به همین دلیل به من تهمت زده است.
ساوه شمشکی مدعی است بیرامی با سرمربیان قبل از او هم مشکل داشته است.
از قرار سرمربی سابق تیم ملی صحرانوردی از طریق رئیس فدراسیون در جریان این موضوع قرار میگیرد و حتی در این رابطه از طرف اطرافیان بازیکن ملی پوش هم تهدید شده.
به گفته ساوه شمشکی پیگیری های او از طریق رئیس، دبیر فدراسیون و رئیس کمیته فنی هم به جایی نرسیده و او را ناچار به استعفا کرده است.
اما این استعفا پایان ماجرا نیست.ساوه شمشکی کارمند آتش نشانی شمشک است و از قرار حراست شهرداری هم پیگیر ماجرا شده است.ساوه شمشکی می گوید: به فدراسیون گفتم که اگر من مقصر هستم، اخراجم کنند، اما اگر بی‌گناه باشم، باید اعاده حیثیت صورت بگیرد. دبیر فدراسیون می‌گوید که بی‌خیال شوم، اما چطور می‌توانم بی‌خیال یک موضوع مهم شوم که تاثیر زیادی در زندگی‌ام داشته است؟ آخرین پیغام من به بیرامی مربوط به بازگشت از المپیک زمستانی در اسفند 96 است و من پس از آن هرگز به او پیامی نفرستاده‌ام. حالا هم این ورزشکار از اینکه استعدادهایی پیدا شده‌اند، احساس خطر کرده و از این طریق می خواهد ضربه بزند.
سمانه بیرامی باهر تنها دختر اسکی صحرانوردی ایران در المپیک زمستانی 2018 بود.