مارادونای گرجی در تیررس سعودی ها

نیوکسل که با مالکان جدید عربستانی‌اش فصل گذشته در لیگ برتر موفق بود و با کسب رتبه چهارم جواز صعود به چمپیونزلیگ را به دست آورد برای اینکه فصل آینده حضور موفقی در این تورنمنت داشته باشد در حال تقویت تیم است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ نیوکسل با اینکه فصل گذشته بدون هزینه‌های آن‌چنانی موفقیتی قابل توجه به دست آورده اما فصل آینده به دلیل حضور در اروپا به در اختیار گرفتن چند بازیکن بزرگ احساس نیاز می‌کند. کلاغ‌ها همین اواخر خرید بزرگی انجام دادند و ساندرو تونالی را از میلان به خدمت گرفتند. تونالی با قراردادی 65 میلیون یورویی راهی نیوکسل شد تا به گران‌ترین خرید باشگاه تبدیل شود.

اما در ساعت‌های گذشته چندین رسانه انگلیسی ادعا کردند این رکورد به زودی از دست تونالی درخواهد آمد و بمب بعدی نقل و انتقالات نیوکسل در راه است. هدف نیوکسل کسی نیست جز خویچا کواراتسخلیا که فصل گذشته با پیراهن ناپولی درخشید و توجه دنیا را به فوتبال گرجستان جلب کرد.

در ایتالیا هم روزنامه کوریره دلو اسپورت این خبرها را تایید کرده و می‌گوید نیوکسل اولین پیشنهاد خود را به مبلغ 95 میلیون یورو برای ناپولی ارسال کرده و می‌خواهد موضع باشگاه ایتالیایی را بسنجد. کوریره می‌گوید تا این لحظه ناپولی به این پیشنهاد نیوکسل پاسخ نداده ولی در ایتالیا ناظران معتقدند ناپولی دوست ندارد ستاره گرجی‌اش را از دست بدهد.
انتهای پیام/