مارتینز: تلاش می‌کنیم شرایط را خوب پیش ببریم

VAR در برخی کشورها وجود دارد ولی تلاش می کنیم به این شرایط عادت کنیم. 

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ مارتینز سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از زمانی که هیات‌مدیره برای همکاری و عقد قرارداد با من تماس گرفت، آنالیز بازی های فولاد را شروع کردم و احترام برای همه تیم ها باید بگویم فولاد تیمی بزرگ با بهترین بازیکنان است. ولی متاسفانه فعلا جایگاهش را پیدا نکرده است. شرایط فولاد خوب نیست ولی تلاش می‌کنیم شرایط را خوب پیش ببریم.

سرمربی جدید فولاد در واکنش به این سوال که آیا برای آمدن به فولاد با مربی اسپانیایی شاغل در ایران مانند پاکو خمس مشورت هم کردید؟ گفت: خیر، باتوجه به این که اتفاقات سریع رقم خورد، نتوانستم تماس بگیرم اما شماره خمس را دارم و شاید امروز با او تماس بگیرم. البته با دو بازیکن اسپانیایی که اینجا بودند، صحبت کردم و خیلی خوشحالم که در اینجا هستم.

وی در پاسخ به سوالی درباره نبود VAR در ایران نیز گفت: VAR در برخی کشورها وجود دارد ولی تلاش می کنیم به این شرایط عادت کنیم. البته با توجه به وضعیت تیم ملی ایران مطمئن هستند، داوران سطح اولی در ایران  وجود دارد و از این نظر نگران نیستم. امیر عابدزاده را می‌شناسم که در تیم پونفرادینا حضور داشت. تیم ملی ایران بازیکنان بزرگ در داخل ایران و خارج دارد و باید به تیم ملی کشورتان افتخار کنید زیرا بازی های خوبی انجام می‌دهد. بازی تیم ملی ایران برابر اسپانیا در جام جهانی نیز عالی بود.