دویست میلیارد تومان غرامت به ویلموتس از جیب چه کسانی پرداخت می‌شود؟

شب گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال ایران به پرداخت غرامت شش میلیون و دویست هزار یورویی به مارک ویلموتس محکوم شده است!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ بعد از رفتن کارلوس کی روش ، فدراسیون فوتبال درصدد استخدام یک مربی نام آشنا بود که در نهایت پس از کش و قوس های فراوان با ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی الجزایر و بلژیک به توافق رسید. قرارداد با ویلموتس سه ساله بود که مهدی تاج در مصاحبه های خود می گفت قرارداد با ویلموتس به مراتب بهتر از قرارداد با کیروش است و تمامی نواقص نیز برطرف شده است. با اینحال قرارداد هر سال کی روش یک میلیون و چهارصد هزار یورو بود ولی قرارداد ویلموتس بابت هر سال دو میلیون و دویست هزار یورو!

با این حال مازیار ناظمی هم طی توییتی گفت اگر فدراسیون فوتبال قرارداد ویلموتس را یکطرفه فسخ کند فقط باید مبلغ قرارداد سه ماهه ی او را پرداخت و بیشتر! اما در حقیقت دیدیم که اینطور نشد و فدراسیون فوتبال به پرداخت کل قرارداد سه ساله ویلموتس متهم شده و لازم به ذکر است که دو میلیون یورو نیز شرکت شستا برای قرارداد ویلموتس پرداخت کرده است!

حالا احسان قاضی زاده هاشمی شب گذشته در برنامه فوتبال برتر گفت اعضای فدراسیون فوتبال باید این پول سنگین را از جیب پرداخت کنند و اموال و دارایی شان به اندازه ی دویست میلیارد تومان توقیف می شود تا این پول پرداخت شود!