مالک بادران: نجیب بودن‌مان واقعا به ضررمان تمام شده است

مالک باشگاه بادران تهران گفت: ظاهرا نجیب بودن ما در اینکه در مقابل چنین اشتباهات و اتفاقات چیزی نمی گوییم واقعا به ضرر ما تمام می شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، فریدون قربانیان مالک باشگاه بادران در خصوص عملکرد تیم داوری دیدار دو تیم گل ریحان و بادران و بحث انصراف تیم بادران اظهار داشت: جا دارد تسلیت خودم را به خاطر سالگرد شهادت سردار امت اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به مردم شریف ایران علی الخصوص خانواده گرانقدر این شهید والامقام عرض بکنم و همچنین فرا رسیدن سال نو میلادی را به تمام مسیحیان جهان تبریک می گویم.
قربانیان ادامه داد: واقعیتی که وجود دارد این است آن چیزی که به عیان است چه حاجت به بیان است. بازیکنان ما در دیدار برابر گل ریحان جنگنده ظاهر شدند و حاکم بر مسابقه بودند حتی آن گلی هم که دریافت کردیم بر اثر یک اتفاق بود. 
مالک بادران افزود: در کمال احترام بازیکنان گل ریحان برابر تیم ما خیلی بد بازی کردند نمی خواهم بگویم بازیکنان ما خیلی عالی بازی کردند آنها روزهای بدتری هم داشتند اما در دیدار برابر گل ریحان، روز کرجی ها نبود و تیم ما بهتر از آنها فوتبال ارائه داد.
وی ادامه داد: اشتباهات داوری در مسابقات رخ می دهد که در کمال احترام به داوران کشور و کمیته داوران نمی خواهم بگویم این اشتباهات سهوی بوده و می گویم ضعف داوری وجود دارد چرا با وجود این نقاط ضعف از VAR استفاده نمی کنند؟ درست است این سیستم در لیگ برتر وجود ندارد اما لیگ برتر حساسیت های خاص خودش را دارد و در آنجا 10 دوربین بازی را پوشش می دهد. شاید هم داور در لیگ برتر دچار اشتباه شود ولی نهایتا یک اشتباه داوری رخ می دهد ولی در لیگ یک بالای چند اشتباه داوری اتفاق می افتد و پوشش کافی انجام نمی شود.
مالک باشگاه بادران بیان داشت: در بازی قبل از گل ریحان برابر فجرسپاسی داور بازیکن ما را در دقیقه 30 اخراج کرد اما اعتراضی از ما ندیدید و در بازی های قبل تر از این بازی ها هر اشتباه و اتفاقی رخ داد چیزی نگفتیم ولی ظاهرا نجیب بودن ما در اینکه در مقابل چنین اشتباهات و اتفاقات چیزی نمی گوییم واقعا به ضرر ما تمام می شود.
دکتر قربانیان اضافه کرد: وقتی شما در این ورزش هزینه های زیادی کنید اما ببینید نامهربانی هایی در حق شما انجام می شود چه تصمیمی را می گیرید؟ آیا ما چیزی بیش تر از عدالت خواستیم ؟ آیا خواستار اجرای عدالت درخواست بی‌جایی است؟ شما فصول گذشته را نگاه کنید می بینید تیم بادران مقتدرانه در صدر جدول بوده و اصولا در پایان فصل با اختلاف چند امتیاز نتوانستیم به لیگ برتر صعود کنیم نهایتا در فصل های اخیر دو بازی هایی که با باخت ما همراه بود با برد ما تمام می شد چند سال پیش به لیگ برتر صعود کرده بودیم.
ایشان اظهار کرد: ما محسن عاشوری سرمربی تیم بسیار راضی هستیم اینشان شخصیت کاملا متفاوتی دارند مربی سالم، پاک و بادانشی هستند قطعا تا پایان فصل وی را حمایت خواهیم کرد و امیدواریم ایشان سال آینده با تیم بادران در لیگ برتر حضور داشته باشند.
قربانیان افزود: در بازی روز دوشنبه هفته آینده 11 مرد جنگنده بادران نتیجه متفاوتی را رقم خواهند زد. و برای موفقیت خودشان، تیمشان خواهند جنگید.
مالک بادران گفت: خواهشی که از مسئولان ورزش دارم این است که سیستم VAR را وارد فوتبال ایران کنند. اگر قرار است شرط بندی روی خرید بازیکنان تاثیر بگذارد حداقل با ورود این سیستم حریف و حدیث ها در مورد داوران کم شود. به داوران اعتماد دارم و اعتقادی به این مسائل مطرح شده ندارم ولی وقتی در یک مسابقه چند اتفاق و اشتباه برای هر تیمی که باشد رخ می دهد. هزینه کردها در این شرایط اقتصادی حتی برای من بخش خصوصی با وجود چنین اتفاقات و اشتباهات قابل قبول و هضم نیست.
ایشان در پایان بیان کرد: اگر می خواهیم  فوتبال متحول شود مجلس باید مصوبه ای را تصویب کند که هیچ ارگان دولتی اجازه ورود به تیم های تخصصی و حرفه ای را نداشته باشد. اگر مکلفات و مصوبات قبلی مجلس دال بر هزینه کردن است چرا فضای ورزشی را به آن اضافه نمی کنند. وقتی یک تیم دولتی چند میلیارد برای حضور در یک مسابقه می کند چرا این چند میلیارد برای توسعه  فضای ورزشی کشور هزینه نمی شود تا هموطنان بتوانند از آن فضاها نهایت استفاده را ببرند.

انتهای پیام/