مالک باشگاه اینتر : تو احتمالاً بزرگترین و سیاه‌ترین دلقک هستی

هفته بیست و ششم سری آ قرار بود با برگزاری دربی ایتالیا بین دو تیم یوونتوس و اینتر میلان برگزار شود اما به دلیل شیوع ویروس کرنا لغو شد .

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه ، شبکه اسکای اسپورت خبر داد که باشگاه یوونتوس و اینتر با سازمان لیگ برای برگزاری بازی دربی ایتالیا در تاریخ 9 مارس (19 اسفند) به توافق رسیدند.
این دیدار حساس قرار بود یکشنبه گذشته در هفته بیست و ششم سری آ برگزار شود که در نهایت به خاطر شیوع ویروس کرونا در ایتالیا جزو بازی های به تعویق افتاده شد.

حالا با پخش این خبر مالک باشگاه اینتر میلان به شدت عصبانی شده است :

استیون ژانگ مالک باشگاه اینتر از این تصمیم عصبانی شده و در استوری اینستاگرامش حرف های تندی برای دال پینو رئیس سری‌آ نوشته:

فقط داری با تقویم بازی می‌کنی و همیشه سلامت مردم رو در اولویت‌های بعدی‌ قرار میدی. تو احتمالاً بزرگترین و سیاه‌ترین دلقکی هستی که من در تمام عمرم دیدم. 24 ساعت؟ 48 ساعت؟ 7 روز؟ دیگه چه پیشنهادی داری؟ قدم بعدیت چیه؟ حالا داری از رفتار ورزشی، جوانمردی و رعایت انصاف در لیگ حرف می‌زنی؟ نظرت چیه که ما قید محافظت از سلامت بازیکنان و مربیان‌مون رو بزنیم و از اونا بخوایم که به خاطر تو 24 ساعت 7 روز هفته بازی کنن؟ بله من دارم با تو صحبت می‌کنم با رئیس سازمان لیگ آقای پائولو دال‌پینو. از خودت خجالت بکش. دیگه فکر کنم وقتش شده که بایستی و مسئولیتت رو به عهده بگیری. این کاریه که در سال 2020 ما انجام میدیم. ای مردم سراسر دنیا، فرقی نمیکنه که طرفدار اینتر باشید یا یوونتوس یا اینکه اصلا فوتبال دوست باشید یا نه، مراقب خودتون باشید. این برای شما مهمترین چیزه. برای شما برای خانواده‌هاتون و برای جامعه‌ ما.