مبارزه سرخابی ها با دشمن خیالی

تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس این روز ها به جای پرداختن به مسائل فنی بیشتر در جنگ با یک دشمن خیالی هستند .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، پرسپولیس و استقلال در لیگ بیستم از روز نخست به جای پرداختن به بار فنی تیم بیشتر درگیر پیدا کردن دشمن فرضی و جنگ خیالی با این دشمن هستند و این در حالی است که هر دو تیم خودشان با مشکلات زیاد فنی روبرو هستند و ناکامی ها را گردن دست های پشت پرده می گذارند.

ماجرای تیم حکومتی یکبار از طرف سرخ ها و یکبار از سوی آبی ها دست به دست می شود هر کدام ببرند یا ببازند به هر حال تیم رقیب تیم حکومتی است و دست هایی که می خواهد موفقیت را از تیم دلخواهشان بگیرد .

فضای مجازی تاکتیک جدید فوتبال

پرداختن بیش از حد به فضای مجازی فقط نزد بازیکنان این دو تیم نیست و این روز ها سرمربیان ابی و قرمز هم بدشان نمی آید از فضای مجازی هم تاکتیکی استفاده کنند.

در آخرین پست های اینستاگرامی هم محمود فکری باز هم از دشمنان و بدخواهان حرف شد و بعد از هر شایعه یا واقعیت بار ها این جمله را شنیدیم . آیا حرفه ای های فوتبال در سراسر دنیا فقط به فکر کشتن دشمن فرضی هستند یا روی اشتباهات خودشان و رفع آنها کار می کنند؟

فضای مجازی در آینده برای این تیم های بزرگ دردسر ساز خواهد شد و شواهد نشان می دهد عزمی برای ممنوعیت پرداختن به حاشیه های فوتبال در صفحات اجتماعی این بازیکنان نیست.

بیشتر بخوانید:
گزارش تمرین استقلال| صحبت های محمود فکری با بازیکنان
پاشازاده: محمود فکری از این به بعد مسلط تر به کار خود ادامه می…
آذری: محمود فکری چون مدیری مثل مددی دارد توهین می کند

انتهای پیام/