متس هوملس در آستانه بازگشت به بروسیا دورتموند

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ طی روزهای آتی شاهد بازگشت یکی دیگر از بازیکنان سابق دورتموند به این تیم خواهیم بود؛ این بار متس هوملس، کاپیتان سابق زرد و مشکی‌ها.

متس هوملس، بازیکن آکادمی باشگاه بایرن مونیخ بود. در باواریا فرصت چندانی به او داده نشد تا هوملس در سال 2008 و در 20 سالگی با قراردادی قرضی از بایرن راهی دورتموند شود. یک فصل بعد، با قراردادی به ارزش 4 میلیون یورو، هوملس به دورتموند پیوست. سال 2016 هوملس بار دیگر به بایرن مونیخ بازگشت، با قراردادی 35 میلیون یورویی. جدایی کاپیتان شوارتز گلبن جنجالی‌ترین انتقال سال آلمان بود؛ او حتی در آخرین بازی خانگی از سوی هواداران خودی در زیگنال ایدونا پارک، هو شد!

حال پس از سه فصل حضور در بایرن، مطبوعات معتبر آلمان از جمله بیلد و کیکر، خبر از توافق باشگاه‌های دورتموند و بایرن مونیخ و همچنین خواسته خود هوملس مبنی بر انتقال به دورتموند می‌دهند. ارزش قرارداد 15 تا 20 میلیون یورو به همراه پاداش خواهد بود.

خریدهای جدید بایرن (هرناندز و پاوارد) و همچنین حضور مدافع ملی‌پوش یعنی نیکلاس سوله، مزید بر علت شده است تا هوملس برای نیمکت‌نشین نشدن تصمیم به جدایی از بایرن بگیرد.

باید دید واکنش اولتراهای دورتموند به بازگشت متس هوملس، چه خواهد بود.

خبرنگار: سینا دلاوری