مجللی: شک نکنید من فقط در قایق تک‌نفره پارو می‌زنم/ قطعا در آسیا سهمیه می‌گیرم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ملی‌پوشان آبهای آرام کشورمان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک آماده می‌کنند که از اواخر مردادماه به میزبانی مجارستان برگزار خواهد شد.

عادل مجللی ملی‌پوش کانوی ایران و دارنده مدال برنز جهان درباره شرایط تمریناتش، اظهار داشت: شرایط خوب است و همه ورزشکاران با آرامش کار را دنبال می‌کنند. بعد از عید اردوها به صورت منظم و منسجم پیگیری می‌شود. ما خودمان را آماده می‌کنیم تا در مجارستان نتیجه خوبی بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که گفته شده شما در مسابقات جهانی برای دفاع از کسب عنوان سومی‌تان رقابت می‌کنید و بحث کسب سهمیه مطرح نیست، گفت: هدف من با توجه به اینکه شرایط فدراسیون مدت‌ها مشخص نبود، این است که بتوانم از کسب عنوان سومی مسابقات جهانی دفاع کنم. تلاش من این است در مسابقات قهرمانی آسیا سهمیه بگیرم و قطعا این کار را خواهم کرد.

ملی‌پوش کانوی ایران در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه شما از مربی خارجی برنامه می‌گیرید، خاطرنشان کرد: من هیچ وقت زحمات الیاس اقلیمی را فراموش نمی‌کنم. الان هم که تمرین می‌کنم با او در ارتباط هستم و مشاوره می‌گیرم. مشکلاتی بین او و فدراسیون بوده که مربوط به خودشان است. تمرینات من منظم پیگیری می‌شود و در حال حاضر آقای شاپور در کنار من است که برای قهرمانی جهان تمرین می‌کنیم.

مجللی درباره اینکه فدراسیون می‌خواست شما با نبی رضایی در قایق دو نفره برای کسب سهمیه شرکت کنید، یادآور شد: من در این مورد اطلاعی ندارم. شک نکنید مجللی وقتی بخواهد پارو بزند در تک نفره می‌زند و هر زمانی که نفر دوم باشم در قایق دو نفره نمی‌نشینم.

منبع: فارس