مجیدی به دنبال ساخت خط حمله تمام خارجی

آنگونه که از درون باشگاه استقلال به گوش می رسد، مجیدی سعی دارد یک مهاجم نوک خارجی جذب کند تا مشکلات گلزنی تیمش در فصل گذشته را حل کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، با توجه به جدایی قطعی دیاباته و غیررسمی مهدی قایدی و همچنین نامشخص بود وضعیت امیر ارسلان مطهری، فرهاد مجیدی برای پر کردن جای خالی این افراد، سعی در جذب یک مهاجم خارجی دارد. آنگونه که از درون باشگاه استقلال به گوش می رسد، مجیدی سعی دارد یک مهاجم نوک خارجی جذب کند تا مشکلات گلزنی تیمش در فصل گذشته را حل کند.

علاوه بر این، او به دنبال یک هافبک خارجی دیگر نیز هست که بتواند پشت سر مهاجمین بازی کند و کارهای بازیسازی و ایجاد موقعیت برای خط حمله تیمش را انجام دهد. هافبکی که بتواند به خط حمله استقلال تنوع تاکتیکی داده و حلقه مفقوده سالهای گذشته خط میانی آبی پوشان را پر کند.

به هر حال با توجه به افزایش شدید قیمت ارز و مشکلات مالی شدید استقلال، مشخص نیست فرهاد مجیدی تا چه اندازه قادر خواهد بود از میان گزینه های خارجی، خط حمله تیمش را تقویت کند و اصولا در دوران مدیریت فعلی استقلال، جذب بازیکن خارجی ممکن خواهد بود یا خیر. به هر حال قطعی شدن فروش قایدی به شباب الاهلی و تزریق منابع مالی به استقلال، می تواند خیلی از مسائل را روشن کند.

بیشتر بخوانید:
بررسی لیست نقل‌وانتقالات توسط مجیدی و مصطفوی
فرهاد مجیدی: با جدایی و فروش قایدی مخالفم
چرا فرهاد مجیدی در جلسه هیات مدیره استقلال شرکت کرده است؟

انتهای پیام /