مجیدی سیستم ۳.۵.۲ استراماچونی را ادامه می‌دهد

اما از بازی های دوستانه هویداست که سرمربی استقلال چنین تصمیمی را ندارد و بر آن است در بازی های باقی مانده استقلال هم تیم را با همان شیوه بازی زمان استراماچونی ارنج کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، با توجه به تعطیلی سه ماه بازی های لیگ برتر و هم چنین فرصتی که برای آماده سازی دوباره تیم ها به وجود آمده تصور می شد فرهاد مجیدی تصمیم به تغییر شیوه تاکتیکی تیمش بگیرد و بخواهد ایده های تاکتیکی جدید را در تیم پیاده کند. اما از بازی های دوستانه هویداست که سرمربی استقلال چنین تصمیمی را ندارد و بر آن است در بازی های باقی مانده استقلال هم تیم را با همان شیوه بازی زمان استراماچونی ارنج کند. بازی با ۳ دفاع روی یک خط و هم چنین بازی در عرض حمله با ۵ بازیکن.

یکی از تیم هایی که در جریان بازی های دوستانه در برابر استقلال قرار گرفت تیم خوشه طلایی بود. محسن عاشوری سرمربی این تیم دسته اولی در مورد سبک بازی استقلال گفت:« استقلال بازی با ۳ دفاع و حمله در عرض با ۵ بازیکن را در بازی با ما به خوبی به نمایش گذاشت و واقعا بازی با تیم هایی که در عرض حمله با ۵ بازیکن حاضر می شوند، سخت است. این بازی مشخص کرد شیوه بازی با استقلال تغییر نکرده است و البته باید به این نکته اشاره کنم استقلال شیوه بازی با استراماچونی را به خوبی به نمایش گذاشت.»

بیشتر بخوانید :

مجیدی هر جا فولاد بخواهد استقلال را به زمین میفرستد