مجیدی: پرسپولیس تیم و کادرفنی بسیار خوبی دارد و استقلالی ها برای برنده شدن باید باهوش باشند

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: حتما باید دربی را ببریم تا در کورس بمانیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پیش از دیدار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: فردا بازی سخت و حساسی داریم. شرایط جدول طوری است که باید حتما دربی را ببریم تا در کورس بمانیم. مهدی قایدی نقش من را در زمین دارد و دربی‌باز است.

وی ادامه داد: برخلاف پرسپولیس که با تفکرات گل‌محمدی بسته شده ولی استقلال 2 سال است که با تفکرات مربی بسته نمی‌شود. در یک پست 5 بازیکن خوب داریم ولی در پستی دیگر با محدودیت روبرو هستیم. قول می‌دهم تیم مدنظر هواداران را برای فصل بعد بسازم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: پرسپولیس تیم و کادرفنی بسیار خوبی دارد و بازیکنان ما برای برنده شدن باید باهوش باشند. دکتر آبادی با هزینه شخصی، 30 هزار یورو دارو به عربستان آورد و استقلال را از نظر ریکاوری و پزشکی نجات داد.فرهاد مجیدی: مشکل خط دفاع استقلال، تیمی است نه فردی. نقاط ضعف را برطرف می‌کنیم.

فرهاد مجیدی در انتقاد از مشاور سلطانی‌فر و رئیس ایفمارک گفت: هرچه سکوت می‌کنیم فایده ندارد. محمد مبین چه کاره است که نمی‌گذارد ما در رسانه باشگاه تغییرات ایجاد کنیم؟ همین‌ها باعث شدند استقلال با دلالی بسته شود! خانم زهره هراتیان که هیچ، من به بزرگتر از او هم اجازه نمی‌دهم درمورد تیمم نظر بدهد. پزشک مدنظر ایفمارک که در استقلال بود، بسیار ضعیف کار کرد و او را برکنار کردیم. به دکتر آبادی که مجوز AFC را دارد و در لیگ قهرمانان حاضر بود، اجازه نمی‌دهند روی نیمکت بنشیند!

بیشتر بخوانید:
با وجود درخواست میزبانی استقلال و النصر، ترجیح AFC بر متمرکز بودن بازی‌هاست
دین محمدی: نقش مهدی پور در استقلال از قائدی هم مهمتر است
برهانی: جسورها برنده دربی استقلال و پرسپولیس هستند
همدانی: رفتن کمالوند به ضرر استقلال شد

انتهای پیام/