مجید جلالی : مدل بازی دو تیم استقلال و سپاهان نگران کننده است

تیم پرسپولیس در حالی که چند دوره قهرمان لیگ برتر شده و در طول سال‌های کیفیت خوبی در آسیا هم داشته، وقتی دو هفته نتیجه نمی‌گیرد تحت فشار قرار می‌گیرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مجید جلالی پیشکسوت فوتبال گفت: تیم پرسپولیس در حالی که چند دوره قهرمان لیگ برتر شده و در طول سال‌های کیفیت خوبی در آسیا هم داشته، وقتی دو هفته نتیجه نمی‌گیرد تحت فشار قرار می‌گیرد. این فشارها روی تیم پرسپولیس منطقی نیست و باعث افت کیفیت می‌شود. این‌طور نیست که همیشه یک تیم برنده باشد. در تمام دنیا همیشه تیم ها شکفته و بزرگ می‌شوند و یک روز هم دچار چالش می‌شوند. اگر عواملی مثل هواداران، مدیریت و کادر فنی پرسپولیس آرامش درونی خود را حفظ نکنند، می‌تواند برای این باشگاه شروع یک دوره نزول باشد.

وی افزود: تیم‌هایی مثل استقلال که در صدر جدول است، وقتی بازی‌هایش را می‌بینیم متوجه می‌شویم که باید نگران آنها باشیم. حتی سپاهان هم همین شرایط را دارد. من به نتایج این تیم‌ها کاری ندارم، چون مدل بازی این تیم‌ها نگران کننده است. خیلی از تیم‌ها که سال‌ها با یک شیوه بازی کرده‌اند، به یک‌باره سیستم خود را تغییر می‌دهند. در برخی تیم‌ها هر هفته تغییر سیستم می‌دهند. با این حال آنقدر فشار کسب نتیجه روی تیم‌ها زیاد است مربیان به دنبال این هستند که در سریع‌ترین حالت به نتیجه برسند. این یعنی کیفیت بازی‌ها فدای کسب نتیجه شده است.

بیشتر بخوانید:
مجید جلالی در آستانه حضور در استقلال
مجید جلالی: مدیر استقلال باید بداند سرمربی تیم همه‌کاره است
مجید جلالی: مربیان ایرانی از مورینیو بهتر هستند

انتهای پیام /