محاسباتی که در مورد برانکو غلط از آب در آمد

مقدمات جدایی برانکو از تیم فوتبال پرسپولیس زمانی مهیا شد که برخی از افراد فکر می کردند برانکو به خاطر هواداران از حق حقوقش می گذرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،  برانکو ایوانکوویچ تمایل داشت در ادامه راه با پرسپولس بماند و شاید می توانست روند قهرمانی ها را تا سال های آتی هم ادامه دهد اما برخی محاسبات اشتباه و فشار های درونی باعث شد این سر مربی را از ایران فراری بدهند.

خیال خام برای جمع آوری رضایت عده ای خاص!

برخی از هواداران رقیب در اعتراض به شرایط تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال مدعی بودند عدالت برقرار نیست و قرمز ها شرایط بهتری دارند و وزارت ورزش و جوانان هم بدش نمی آمد از این انگ هواداری فرار کند و بهترین راه این بود که پروفسور از ایران برود .

وقتی محاسبات مدیران اشتباه بود

در محاسبات جدایی برانکو از پرسپولیس فقط این نکته برای برخی مدیران حائز اهمیت بود که برانکو خوی هواداران پرسپولسی را گرفته و امکان گذشت از طلبش بسیار زیاد است لذا برانکو را فراری دادند اما در نهایت با وجود اینکه برانگکو مدعی شد حاضر است با پرسپولیسی ها رد مورد طلبش مذارکه کند اما آنقدر تعلل صورت گرفت تا برانکو روی یک دنده افتاد و حالا تمام طلبش را می خواهد و این حق طبیعی اوست اما محاسبات آن دسته از افراد که از اب در نیامد هیچ کفه ترازو باز هم در لیگ به سمت سرخپوشان سنگینی می کند و هواداران رقیب کماکان معترض …

انتهای پیام/