محبوب مورایس به سپاهان برمی‌گردد

مدافع چپ سپاهان با رفع محرومیت می‌تواند مقابل گل‌گهر به میدان برود.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ سپاهان در دیدار اخیرش مقابل آلومینیوم اراک نتوانست از میلاد زکی‌پور در سمت چپ خط دفاعی خود بهره ببرد و این مدافع چپ طلایی پوشان برای نخستین بار دور از ترکیب تیمش بود ولی حالا شرایط بازگشت به میادین را به دست آورده و می‌تواند فردا برابر تیم سابق خود بازی کند.

میلاد زکی‌پور پس از اینکه در ۱۲ مسابقه لیگ برتر و ۵ بازی لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری حضور ثابت در تمام مسابقات سپاهان داشت و نمایش موثری در سمت چپ خط دفاعی این تیم ارائه کرده بود، در جدال با آلومینیوم اراک بخاطر چهار کارته شدن و محرومیت نتوانست حاضر باشد ولی فردا برابر گل‌گهر به میدان می رود.

این مدافع چپ که در تابستان ۱۴۰۱ تصمیم به جدایی از گل‌گهر و حضور در سپاهان گرفت، در مسابقه رفت فصل گذشته لیگ برتر نمایش درخشانی با زدن دو گل برابر سیرجانی‌ها داشت و فردا هم امیدوار است چنین عملکردی در تقابل با تیم سابق خود ارائه کند تا طلایی پوشان به روند برتری برگردند.

زکی‌پور که مهره مورد علاقه ژوزه مورایس در این فصل بوده و حضور کامل در تمام مسابقات داخلی و آسیایی داشته، پس از سپری کردن یک جلسه محرومیت دوباره آماده بازی شده و فردا در سمت چپ خط دفاعی سپاهان برابر گل گهر دیده می‌شود.

انتهای پیام/