محبی:انتظارمان این است که تیم در لیگ یک حفظ شود

مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: با توجه به شرایط و مشکلات عدیده در ابتدای فصل انتظارمان این است که تیم را در لیگ دسته اول حفظ کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، امیر محبی مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر پس از دیدار تیمش مقابل بادران اظهار داشت: شاهد یک بازی فوق العاده و سنگین بودیم که از زیباترین بازی‌های لیگ دسته اول بود. آن برنامه ای را که مد نظر داشتیم و از بازیکنان خواسته بودیم به خوبی در زمین پیاده کردند.
محبی ادامه داد: متاسفانه اسیر بدشانسی ها  شدیم و چند موقعیت مسلم را از دست دادیم. می توانستیم با اختلاف پیروز بازی باشیم.
مربی شاهین در خصوص تیم شاهین بوشهر و شرایط این تیم در ادامه فصل و صعود به لیگ برتر گفت: تیم شاهین بوشهر تا همین لحظه هم فراتر از حد انتظار نشان داده ‌است، تیمی که 15 روز به شروع مسابقات تشکیل شده و استارت کارش را زده است. با مشکلاتی عدیده ای که داشتیم و هر کدام نیز سبب شد تا تیم را از پا در بیاورند کار خود را ادامه دادیم ضمن اینکه ما بدون بازی تدارکاتی و تمرینات بدنسازی وارد مسابقات شدیم.
وی اضافه کرد: اعتقاد دارم این تیم تا همین جای کار هم عملکرد خوبی از خود بجا گذاشته است و با توجه به شرایط و مشکلات عدیده در ابتدای فصل انتظارمان این است که تیم را در لیگ دسته اول حفظ کنیم.

انتهای پیام/