محسن رنجکش: آغاز ثبت‌نام ترم پاییز تنها مدرسه رسمی فوتبال پرسپولیس

تنها مدرسه رسمی فوتبال پرسپولیس دایر در ورزشگاه شهید درفشی‌فر (پرسپولیس) که تحت نظارت مربیان پیشکسوت و آکادمی فوتبال پرسپولیس قرار دارد، ثبت نام ترم پاییز را از شنبه هفته آینده آغاز می‌کند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه  به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نخستین و تنها مدرسه رسمی فوتبال پرسپولیس که تحت مدیریت مستقیم باشگاه قرار دارد از ابتدای تابستان امسال فعالیت خود را آغاز کرده است و حالا برای دومین ترم فعالیت خود، ‌ثبت‌نام برای پاییز را از هجدهم شهریور ماه آغاز می‌کند.
مدرسه رسمی فوتبال پرسپولیس، در ورزشگاه شهید درفشی‌فر (پرسپولیس)، محل استقرار آکادمی فوتبال پرسپولیس و تمرینات و مسابقات رسمی تیم‌های پایه دایر است و مربیان تیم‌های پایه در این مدرسه مشغول به فعالیت هستند. همچنین بنا بر اعلام حمید کرمی مدیر مدرسه فوتبال پرسپولیس؛ با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته است خدماتی چون مشاوره روانشناسی و تغذیه ورزشی نیز در این مدرسه ارایه می‌شود. همچنین امکان حضور اتباع خارجی فراهم است.
کلاس‌ها در ترم پاییز در دو سانس صبح از ساعت ۹ تا ۱۰ و ۳۰ دقیقه و بعد از ظهر از ساعت ۱۸ تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه برقرار خواهد بود و از یکم مهرماه تا انتهای ماه آذر دایر است.
علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند از روز شنبه آینده (18 شهریور سال ۱۴۰۲)، عدد ۶ را به شماره ۲۰۰۰۶۶۶۶ ارسال کنند. همچنین شماره تلفن ۴۴۴۳۵۲۵۲-۰۲۱ برای کسب اطلاعات بیشتر و پاسخگویی به سوالات در اختیار متقاضیان خواهد بود.

انتهای پیام/