محسن هنرجو: لغو بازی‌های آسیایی روحیه بدی در بین ورزشکاران ما ایجاد کرد

مدیر تیم های ملی اسکیت گفت: لغو بازی‌های آسیایی روحیه بسیار بدی را در بین اردونشینان ایجاد کرد و ما در فدراسیون تلاش می‌کنیم تا این اتفاق را به فرصت تبدیل کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محسن هنرجو مدیر تیم‌های ملی اسکیت در خصوص اردو‌ها و شرایط حاکم بر این تیم‌ها گفت: تیم ملی اسکیت اینلاین فری استایل ایران که جزو برترین‌های این رشته ورزشی در دنیا محسوب می‌شود از آغاز شیوع کرونا و به دلیل برگزار نشدن مسابقات برون مرزی این رشته ورزشی در هیچ رویداد مهم و بین المللی حضور نیافته بود. لغو بازی‌های آسیایی هانگژو روحیه بسیار بدی را در بین اردونشینان ایجاد کرد. در فدراسیون تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا این تهدید را (لغو بازی‌ها و پایین آمدن روحیه اردونشینان) به فرصتی مناسب تبدیل کنیم و شرایط را به سود این تیم در رویداد‌های آتی تغییر دهیم.

آخرین مسابقات رسمی که تیم‌های اسکیت اینلاین فری استایل آقایان و بانوان ایران در آن حضور یافته است، مسابقات جهانی اسپانیا در سال ۲۰۱۹ بود که با کسب دو مدال در بخش آقایان و یک مدال در بخش بانوان همراه بود. رومینا سالک اصفهانی، ریحانه مصطفائی، ترانه احمدی، لعیا عربی، مژده شعبانی و زهرا صادقیان در بخش بانوان و سبحان خسروانی، رضا لسانی، امیرمحمد سواری، محمد امین عباسیان و بهراد تقوی اردونشینان تیم ملی اسکیت فری استایل را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

تعویق بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲
مذاکره کشورها برای شرکت در بازی‌های آسیایی هانگژو
تعویق یک‌ ساله بازی‌های آسیایی هانگژو به دلیل شیوع دوباره کرونا

انتهای پیام/