محمدبنا: هیچ کشتی‌گیری تا زمانی که من هستم حاشیه امنیت ندارد

لیاقت ما در مسابقات جهانی کسب عنوان قهرمانی بود که این برایم تبدیل به حسرت بزرگ شده است از همین الان باید برنامه ریزی و تلاش کنیم برای المپیک پاریس تا با بهترین نتایج ممکن از این مسابقات برگردیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: لیاقت ما در مسابقات جهانی کسب عنوان قهرمانی بود که این برایم تبدیل به حسرت بزرگ شده است از همین الان باید برنامه ریزی و تلاش کنیم برای المپیک پاریس تا با بهترین نتایج ممکن از این مسابقات برگردیم و بار دیگر اینبار با دست پر تر مردم را خوشحال کنیم. قصد ندارم عملکرد افراد پیشین را زیر سوال ببرم ولی این حقیقت است که من تیم یازدهم دنیا را در سال ۲۰۱۸ که به تیم بازگشتم تحویل گرفتم.
وی افزود: در برخی اوزان دچار مشکل هستیم و باید از الان روی آن کار کنیم. آقای دبیر از زمانی که روی کار آمدند حمایت همه جانبه از ما داشتند و از ایشان جا دارد به نوبه خودم تشکر کنم. هیچ کشتی‌گیری تا زمانی که من هستم حاشیه امنیت ندارد. مدال آوران مسابقات جهانی از رقابت‌های داخلی معاف هستند ولی سایرین باید ابتدا از جام تختی سربلند عبور کنند و بعد در مسابقات بین المللی خودشان را نشان بدهند.

بیشتر بخوانید:
تیم کشتی فرنگی‌ ایران بدون محمدبنا راهی مجارستان شد
بنا: هیچ موقع ترسی نسبت به کشتی و کشتی‌گیرانم نداشتم/ هر نتیجه‌ای بگیریم، برنده‌ایم

انتهای پیام /