محمدحسن انصاری‌فرد؛ بازگشت خاطرات خوب گذشته برای هواداران؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ محمدحسن انصاری فرد ظهر امروز به عنوان مدیرعامل پرسپولیس معرفی شد. قرار است تا چند روز آینده حکم او از سوی وزارت ورزش ابلاغ شود.

انصاری فرد هفتمین مدیرعامل پرسپولیس در 5 سال گذشته است که از سوی وزارت ورزش بر مسند مدیریتی پرسپولیس تکیه می زند. بعد از بحران ها و حواشی مدیریتی که از سوی ایرج عرب بر باشگاه پرسپولیس وارد شد و او نتوانست برانکو را باوجود داشتن قرارداد روی نیمکت پرسپولیس نگه دارد انتقادات فراوانی به وزارت ورزش از سوی هواداران ارتش سرخ وارد شد تا جایی که 4 تجمع در حوالی وزارت ورزش و ساختمان باشگاه پرسپولیس برگزار شد اما وزارت ورزش قصد تغییر عرب را نداشت تا اینکه سرانجام زیر بار فشار انتقادات این تغییر انجام شد.

یکی از مسایلی که هواداران با وجود انتخاب انصاری فرد احساس رضایت ندارند دولتی بودن تیمشان است که با تصمیمات وزارت ورزش هر مدیر می تواند برکنار شود. ساز و کار دولتی این تیم اجازه تصمیم گیری را از افراد در بنده هیات مدیره و مدیریتی باشگاه گرفته است و حتی عقد قرارداد با اسپانسر نیز بدون کسب اطلاع از وزارت ورزش میسر نیست.

باید دید محمدحسن انصاری فرد می تواند کارنامه تاریک عرب را بهبود ببخشد یا سرنوشتی مشابه سایر مدیران قبلی برای او رقم خواهد خورد؟

خبرنگار: سپهر خرمی