محمدخانی : به خاطر علی دایی فوتبال را کنار گذاشتم و شماره ام را به او دادم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس‌ : علی پروین از نظر فنی بسیار بهتر از برانکو بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، ناصر محمدخانی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس‌ اظهار داشت : بازیکن تیم جوانان ایران بودم، با تیم فوتبال استقلال بازی دوستانه داشتیم، جکیچ‌ ‌هدایت آبی‌پوشان تهرانی را بر عهده داشت، من در ان بازی عالی بازی کردم، گل زدم و پاس گل دادم، او از عملکرد من خوشش آمد، شاهرخ بیانی در استقلال بود، به من گفت جکیچ‌ مرا فرستاده تا با تو مذاکره کنم.

وی ادامه داد : از بچگی پرسپولیس را دوست داشتم، به شاهرخ بیانی گفتم با راه‌آهن قرارداد دارم و آنها تحت هیچ شرایط رضایت‌نامه به من نمی‌دهند. با علی پروین کار کرده‌ام، از برانکو شناخت زیادی ندارم اما اگر بخواهیم نظر شخصی‌ام را بدهم باید بگویم علی پروین از نظر فنی بهتر بود، علی ‌آقا روانشناس بود؛ می‌دانست با بازیکنان چطور رفتار کند، در مهره چینی و بازیخوانی نظیر نداشت.

شماره ام را به علی دایی دادم

او افزود : سال ۷۲ و در سن ۳۵ سالگی تصمیم گرفتم کفش‌ها را آویزان کنم، می‌خواستم جا را برای جوان‌ترها باز کنم، علی دایی به پرسپولیس آمده بود و من شماره ۱۰ را که می‌پوشیدم به او دادم، می‌دانستم آینده‌ای درخشان پیش روی اوست، خدا را شکر روزهای خوبی برای علی رقم خورد و او به آنچه لیاقت و استحقاقش را داشت رسید و توانست آقای گل جهان شود.

به خاطر دایی فوتبال را کنار گذاشتم/پروین بهتر از برانکو بود

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: