محمدخانی: مدیران به جای هزینه برای حضور برانکو و کالدرون در جشن قهرمانی، پولشان را بدهند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس: برانکو دیوانه نیست که در این دعوا با پرسپولیس به ایران بیاید.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، ناصر محمدخانی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: بازی های اخیر نساجی به ویژه دیدار با فولاد را دیدم که بازی دو بر صفر باخته را در ده دقیقه سه بر دو برد. محمود فکری تیم خوبی تشکیل داده و قدرت نساجی در شهر خودش بیشتر هم می شود. خیلی حیف شد که هواداران در ورزشگاه نیستند تا جشن خوبی برگزار شود. فوتبال بدون تماشاگر روح، صفا و شادی ندارد. هواداران به بازیکنان انگیزه می دهند.

وی ادامه داد: پرسپولیس برای اولین بار در قهرمانی پوکر می کند. در دهه شصت که خودم در پرسپولیس بازی می کردم هم در لیگ و هم در جام حذفی تهران سه بار متوالی قهرمان شدیم. سپاهان هم در لیگ برتر سه بار پشت سر هم قهرمان شده اما این پوکر خیلی افتخار دارد. حیف شد هواداران در ورزشگاه آزادی نیستند تا جشن قهرمانی این پوکر باشکوه برگزار شود. مانده ام این چه کاری است که باشگاه می خواهد انجام بدهد؟ مدیران پرسپولیس جای اینکه برانکو، کالدرون و دستیاران آنها را به ایران بیاورند و هزینه بلیت هواپیما، ویزا، هتل و … را بدهند، فکر این باشند که بدهی های باشگاه و پول بازیکنان را بدهند.

او افزود: بعید می دانم برانکو به ایران بیاید زیرا با خودش می گوید اگر به تهران بروم مدیران پرسپولیس می خواهند مرا در رودربایستی قرار بدهند و از من بخواهند نصف طلبم را ببخشم. وی دیوانه نیست که چنین کاری انجام بدهد. برانکو با پرسپولیس دعوا دارد و الان پیش خودش می گوید پرسپولیسی ها که هستند که در این وضعیت مرا به جشن دعوت می کنند؟ معلوم است یحیی ناراحت می شود زیرا اعتقاد دارد جای هزینه اضافی برای دعوت آنها به جشن، باید پول بازیکنان و البته طلب برانکو و کالدرون را داد. نباید با این هزینه ها به باشگاه خرج اضافی تحمیل کرد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: