محمدرضا فلاحیان: فصل بعد در لیگ برتر بازی می کنم

 هافبک فجر سپاسی گفت: فصل بعد در لیگ برتر بازی می کنم.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛  محمدرضا فلاحیان که یکی از بازیکنان تاثیرگذار فجر در فصل گذشته بود؛ در خصوص عدم صعود این تیم به لیگ برتر گفت: تیم ما شایسته ترین تیم برای صعود بود. بهترین فوتبال را در طول فصل فجر بازی کرد ولی در هفته پایانی از صعود باز ماندیم. واقعا حسرت عدم صعود به لیگ برتر را می خورم چون لیاقتش را داشتیم و شایسته بودیم.

هافبک فجر سپاسی در خصوص داوری های لیگ یک در این فصل و‌اعتراض تند رجب زاده سرمربی فجر در مورد داوری ها هم گفت: مهدی رجب زاده حق دارد چون خیلی برای تیم ما زحمت کشید و سالم کار کرد. در بعضی از بازی ها داوری ها به شدت مشکوک بود و اشتباهات تاثیر گذار زیادی هم‌ رخ داد. مثلا در چند‌ بازی تیم ما داوران پنالتی های عجیبی بر علیه ما گرفتند که واقعا در تعیین تیم صعود کننده تاثیرگذار بود. امیدوارم فکری به حال داوری ها شود و خیلی رود وی ای آر وارد ایران شود.

فلاحیان در خصوص برنامه اش برای فصل آینده هم گفت: با چند تیم لیگ برتری صحبت کردم و می خواهم دوباره در لیگ برتر بازی کنم. در نیم فصل هم چند پیشنهاد خوب داشتم ولی به دلیل نیاز تیم و شرایط حساسی که فجر در لیگ داشت، تصمیم گرفتم بمانم و به تیم کمک کنم. امیدوارم تصمیم خوبی برای فصل آینده بگیرم و دوباره در لیگ برتر بازی کنم.

انتهای پیام/