محمدی : هنوز درباره مسائل مالی در دوران کرونا تصمیم نگرفته ایم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن : نمی توان انتظار داشت که بازیکنان و مربیان بخشی از قراردادهایشان را دریافت نکنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، جواد محمدی ، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اظهار داشت : همان‌طور که قبلا هم گفته‌ام بهترین مرجعی که قادر باشد درخصوص سرنوشت لیگ‌ها به نحوی تصمیم‌گیری کند که با کمترین ضرر، تنش و مشکل مواجه شود فیفا است و اکنون نیز موضع من همان است. قطعاً فیفا در تصمیم‌گیری‌هایش به گونه‌ای عمل خواهد کرد که کمترین آسیب به تمام اشخاص حقیقی و حقوقی که در فوتبال فعالیت می‌کنند وارد شود و تمام موارد لازم در این زمینه را لحاظ خواهد کرد.

بازیکنان کار دیگری به جز فوتبال ندارند

با توجه به شرایطی که حاکم شده است ما باید تمام ابعاد این مسئله را در نظر بگیریم. نباید در این مورد یک‌سویه نگاه کرد و نظر داد که حتماً باید بازیکنان دستمزدشان را کاهش دهند و یا الزاما با کاهش دستمزدها مخالفت کنیم، چون بالاخره بازیکنان کار یا حرفه دیگری به جز فوتبال ندارند و حق و حقوق تمام فعالان در فوتبال از جمله مربیان و بازیکنان حتماً باید مدنظر باشد.

کرونا تمام جامعه را درگیر کرده

نمی‌توان یک‌سویه در خواست کرد بازیکنان و مربیان بخشی از قراردادهایشان را دریافت نکنند و یا ببخشند و یا باشگاه‌ها مبلغی متضرر شوند یا نشوند. ویروس کرونا بحرانی است که تمام جامعه را درگیر کرده و قطعاً در زمان تصمیم‌گیری باید تمام موارد را لحاظ کرد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن: درباره آینده لیگ باشگاه ذوب‌آهن تابع قانون است