محمد حسینی: باشگاه استقلال باید ضرر و زیان من را بپردازد

۵ روز قبل از بسته شدن پنجره این خبر را به من دادند و الان هم همه تیم‌ها کادر بازیکنان خود را بسته‌اند و تیمی نمانده که من به آن اضافه شوم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمد حسینی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با درخواست ساپینتو به اتاق او رفتم تا با هم صحبت کنیم. این مربی به من گفت که از لحاظ شخصیتی و فنی و در کل همه جوره یک بازیکن حرفه‌ای هستی و اصلا دوست ندارم از استقلال جدا شوی. در ادامه به من گفت که من خیلی تو را قبول دارم اما به خاطر اینکه مدافعان سرباز استقلال که به اجبار از این تیم جدا شده بودند، حالا در آستانه بازگشت هستند و این موضوع در خط دفاعی ترافیک ایجاد می‌کند، الان راهی نیست جز اینکه از این باشگاه جدا شوی.

وی افزود : ۵ روز قبل از بسته شدن پنجره این خبر را به من دادند و الان هم همه تیم‌ها کادر بازیکنان خود را بسته‌اند و تیمی نمانده که من به آن اضافه شوم. بنابراین خواستم تا در جلسه با باشگاه تکلیفم هرچه سریع‌تر روشن شده و در این بین هم ضرر و زیانم را بپردازند تا با خوبی‌وخوشی از یکدیگر جدا شویم.

محمد حسینی گفت: من نه توافقی کردم و نه اصولا صحبتی کردم و جاهایی هم که تماس گرفتند خیلی محکم آنها را رد کردم و گفتم فعلا اولویت من توافق با باشگاه استقلال است و بعد از آن که ضرر و زیانم را گرفتم، بعد اگر فرصتی باشد تیم انتخاب می‌کنم و اگر فرصتی نباشد به‌عنوان بازیکن آزاد به تیم دیگری می‌پیوندم و اگر هم نشد نهایتا تا نیم‌فصل بیرون می‌مانم و مشکلی نخواهد بود.

انتهای پیام /