در صورت جذب کدام بازیکن، سیدجلال حسینی از پرسپولیس جدا می‌‎شد؟

این روزها بازار نقل و انتقالات لیگ برتر بسیار داغ است و بخصوص تیم هایی که برای حضور در لیگ قهرمانان اسیا اماده می شود روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذارند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، فصل نقل و انتقالات برای پرسپولیس با جذب علی شجاعی به پایان رسید و یحیی گل محمدی تقریبا تمام نفراتی را که مدنظر داشت به تیمش اضافه کرد؛ البته به جز شهریار مغانلو که هنوز تکلیفش مشخص نیست به پرتغال می رود و یا در پیکان می ماند تا با پرسپولیس مذاکره کند.

اتفاق عجیب و البته حاشیه ای اما روز گذشته رخ داد که محمدحسین مرادمند مدافع فصل گذشته تیم شهرخودرو به مدت 20 دقیقه وارد باشگاه پرسپولیس شد تا مذاکراتی رابا مدیران این تیم داشته باشد. عجیب اینکه او چند ساعت قبل در ساختمان باشگاه استقلال دیده شده بود و اتفاقا در خبرها امده بود که کار مرادمند و استقلال تمام شده و فقط یک قرارداد نهایی مانده است اما اینکه او به یکباره به فاصله چند ساعت وارد ساختمان باشگاه رقیب می شود عجیب بود!

ماجرای نگران کننده اما جایی است که پست مرادمند را بدانیم!؟

او مدافع میانی است و در صورت جذب این بازیکن به احتمال فراوان سیدجلال حسینی از لیست سرخ ها کنار گذاشته می شد و یا دیگر در این فصل بازی زیادی به او نمی رسید چرا که شجاع خلیل زاده و کنعانی زادگان دو عنصر اصلی و جوان تر این تیم هستند و مرادمند نیز گزینه سوم در این پست لقب می گرفت. پس با لغو این انتقال حساس، قطعا در لیگ بیستم باز هم بازی های زیادی را با حضور سیدجلال حسینی هوادران پرسپولیس نظاره خواهند کرد.