محمد نوازی:‌ اگر عدالتی هست باید برای همه تیم‌ها باشد

در ضمن نکونام حرف خوبی زد و گفت سر هوادار استقلال با یک‌سری بحث‌ها کلاه می‌گذارند از‌جمله همین بحث.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ محمد نوازی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت:‌جام را به تیمی می‌دهند که زیبا بازی می‌کند یا بیشترین امتیاز را جمع می‌کند؟ سال گذشته استقلال بهترین بازی‌ها را انجام داد ولی جام به تیمی رسید که امتیاز جمع کرد. در ضمن نکونام حرف خوبی زد و گفت سر هوادار استقلال با یک‌سری بحث‌ها کلاه می‌گذارند از‌جمله همین بحث.

وی افزود:‌با بلانکو میتوان به حل مشکل گلزنی در استقلال امیدوار بود. اگر مشکل ثبت قرارداد این بازیکن حل شود می‌توانیم از این بازیکن هم استفاده کنیم.صدرنشینی ناحق؟ اگر پنالتی اشتباه علیه ما مقابل سپاهان نمی‌گرفتند شرایط جدول چطور می‌شد؟ حداقل نباید یک امتیاز از آن مسابقه می‌گرفتیم. تیم‌های دیگر برعکس ما چقدر از اشتباهات داوری سود بردند؟ بر سر همین سقف بودجه امسال چقدر برای استقلال محدودیت ایجاد شد، در‌حالی‌که بعضی تیم‌ها هر بازیکنی که خواستند خریدند و خودشان را تقویت کردند.

ن️وازی در پایان گفت:‌به‌خاطر هواداران و استقلال این استوری را گذاشتم، در غیر این صورت به کسی بی‌احترامی نکردم و فقط می‌خواستم حق هواداران‌مان را بگیرم. امیدوارم هر عدالتی اتفاق می‌افتد برای همه یکسان باشد و هیچ مشکلی پیش نیاید تا همه تیم‌ها به اندازه تلاش خود به آنچه استحقاقش را دارند، برسند.