محمد نوری: جز استقلال کسی استحقاق قهرمانی را نداشت

نقش آجورلو در این موفقیت قابل کتمان نیست. از طرفی هواداران هم تا آخر پای کار بودند و شیرینی قهرمانی را به دست آوردند و در این موضوع کار گروهی قابل رد کردن نیست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: قهرمانی حق استقلال بود. مهم‌ترین آیتم بازی آخر، حضور صد هزار هوادار در استادیوم بود. این قهرمانی پاک و خوب را موفق شدیم کسب کنیم و بالاترین امتیاز را به سود خود کنیم. در اینجا باید از کادرمدیریتی و فنی تا هواداران تشکر کنیم. فقط حیف شد پیشکسوتان نتوانستند در ورزشگاه حاضر شوند. باشگاه انصافا عالی کار کرده بود و هماهنگی‌های خوبی کرده بود اما متاسفانه سایر دوستان در خارج از باشگاه، کم لطفی کردند. با این‌حال لطف هواداران در ورزشگاه به پیشکسوتان و گرفتن جام از سوی تیم استقلال، خستگی را از تن همه ما بیرون آورد.

وی افزود: من فکر می‌کنم جز ما کسی استحقاق قهرمانی را نداشت. ان‌شاءالله تیم شاکله خود را حفظ کند. مطمئنا با تقویت تیم، می‌توانیم این موفقیت را ادامه دار کنیم و سالیان سال هواداران را خوشحال کنیم.

نوری درپایان گفت: مطمئنا فرهاد و کادرفنی او خیلی وقت گذاشتند و امسال تلاش زیادی کردند و از آن‌ها تشکر می‌کنم. در کنار آن‌ها باید بگویم که آقای آجورلو با آمدنش، آرامش را به تیم تزریق کرد. او وقتی سه ساله با فرهاد مجیدی تمدید کرد، به او آرامش داد و از آنجا به بعد او همه بستری که می‌توانست را برای استقلال فرهاد کرد تا تیم به موفقیت برسد. نقش آجورلو در این موفقیت قابل کتمان نیست. از طرفی هواداران هم تا آخر پای کار بودند و شیرینی قهرمانی را به دست آوردند و در این موضوع کار گروهی قابل رد کردن نیست.

بیشتر بخوانید:
محمد نوری: بهتر است مربی بیاوریم که لیاقت تیم ملی را داشته باشد
محمد نوری: این وزارت ورزش هم پرسپولیسی‌ است و هوای آنها را دارد
محمد نوری: پرسپولیسی‌‎ها پشت گوش‎‌شان را دیدند جام هم می‌‎بینند

انتهای پیام /