محمد نوری: پرسپولیسی‌‎ها پشت گوش‎‌شان را دیدند جام هم می‌‎بینند

پیشکسوت استقلال گفت: پرسپولیسی‌‎ها پشت گوش‎‌شان را دیدند جام هم می‌‎بینند،آن‌ها فقط با اشتباهات داوری امتیاز می‌گیرند. بازی دو تیم مقابل پیکان را با هم قیاس کنید.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمد نوری اظهار داشت: درست طی چهار، پنج سال گذشته وضعیت استقلال مثل امروز پرسپولیس بود. در دورانی که با مسعود و بابا علی نژاد در وزارت ورزش حضور داشتند هر روز یک سناریو برای باشگاه استقلال نوشته می‌شد و یک مدیر برای این مجموعه تصمیم گیری می‌کرد.

وقتی امروز پرسپولیسی‌ها را جلوی وزارت ورزش می‌بینم یاد تجمع هواداران استقلال در ماههای مختلف سال طی این چهار سال می‌افتم. روزهای طلایی باشگاه پرسپولیس که تحت حمایت وقت و بی وقت با مسعود در آرامش بود. ولی حالا در نبود او این تیم یتیم شده است.

وی افزود: شما اگر نگاهی به بازی‌های پرسپولیس بیندازید متوجه می‌شوید اصل فوتبال این تیم چیست. یا با داوری برنده می‌شوند یا با داوری نمی‌بازند و مساوی می‌کنند. جلوی هوادار سر تیم عنایتی را بریدند و در دربی هم پنالتی را نگرفتند که این تیم بازنده نشود.

استقلال را دیدید چطور جلوی پیکان با صلابت بازی کرد ولی پرسپولیس به زور توانست این تیم را شکست بدهد. دیگر پشت گوش شان را دیدند جام هم می‌بینند. شاید ۴ سال بعد دوباره یک نفر را بیاورند تا بابای جدید این تیم شود. تا آن زمان دیگر خبری از قهرمانی نیست.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس به دنبال قوچان نژاد نیست
گزارش تمرین امروز تیم پرسپولیس
بیژن ذوالفقارنسب: وضعیت مدیریتی پرسپولیس همین روزها مشخص می‌شود

انتهای پیام/