محمودزاده: بازیکنان استقلال تا ۳۰ بهمن اجازه بازی در لیگ برتر را دارند

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: یزدانی، مرادمند و جلالی فقط تا ۳۰ بهمن اجازه بازی در لیگ برتر را دارند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،فریبرز محمودزاده، رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در خصوص وضعیت سربازی ۲ بازیکن استقلال گفت: سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند و همچنین ابوالفضل جلالی تا ۳۰ بهمن اجازه بازی در لیگ برتر را دارند و یکم اسفند ماه باید به خدمت سربازی اعزام شوند.  تاکنون سازمان نظام وظیفه تاریخ اعزام به خدمت آن‌ها را تمدید نکرده است.

طبق اعلام سازمان نظام وظیفه سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند ۲ مدافع استقلال باید یکم اسفند ماه به خدمت سربازی اعزام شوند.

او عنوان کرد: طبق قانون سازمان نظام وظیفه اگر تاریخ اعزام به خدمت بازیکنی تمدید نشود، ستاد کل نیروهای مسلح می‌تواند به صورت موقت تاریخ اعزام به خدمت این بازیکنان را به تعویق بیندازد، اما من در سال‌های حضورم در سازمان لیگ چنین موردی را به یاد ندارم. اگر این ۲ بازیکن یکم اسفند ماه به خدمت سربازی اعزام شوند،  نمی‌توانند  به یک تیم نظامی بروند زیرا تاریخ نقل و انتقالات زمستانی تمام شده است.

تاریخ نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال  یکشنبه ۲۳ بهمن ماه به پایان رسید.

محمودزاده درباره ثبت قرارداد ۲ بازیکن سودانی با تیم پدیده مشهد گفت: قرارداد این ۲ بازیکن در سازمان لیگ ثبت نشده است.

یکشنبه باشگاه پدیده اعلام کرد با جکسون مورگان و تیتو اوکلو ۲ بازیکن سودانی که سابقه بازی در تیم ملی این کشور را دارند، قرارداد منعقد کرده است.

بیشتر بخوانید :
لطیفی: استقلال فوتبال صرفاً نتیجه گرا ارائه می‌دهد/ دست مجیدی برای سایر تیم‌ها رو…
باشگاه استقلال جریمه مالی شد
بیانیه باشگاه استقلال درمورد توهین های ذوب آهن/حتما شکایت میکنیم

انتهای پیام/