محمود فکری در مورد دربی چه گفت؟

محمود فکری بعد از حضور در کمیته اخلاق علاقه خاصی برای طرفداری از استقلال و پیش‌بینی نتیجه دربی از خود نشان نداد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ در روزهای گذشته حرف‌هایی که محمود فکری سرمربی هوادار و سابق استقلال درباره اشکان خورشیدی بر زبان آورد، جنجال‌های متعددی را پدید آورد. همین صحبت‌ها بود که باعث شد خورشیدی داور دیدار پرسپولیس و هوادار موضع‌گیری تندی علیه فکری در پایان بازی داشته باشد.

از این رو فکری به کمیته اخلاق هم رفت و درباره صحبت‌های خود توضیح داد. سرمربی هوادار که بعد از حضور در جمع اعضای کمیته اخلاق اعلام کرد از صحبت‌هایش سوءبرداشت شده، دیگر علاقه‌ای به صحبت کردن درباره سرخابی‌های پایتخت و فضای کری‌خوانی ندارد.

وقتی از کاپیتان و سرمربی سابق استقلال درباره دربی ۱۰۲ تهران پرسیده شد، او اینطور پاسخ داد: «امیدوارم بازی خوبی انجام شود. تمام ایران بیننده این بازی هستند و امیدوارم تماشاگران از بازی لذت ببرند. امیدوارم زیبایی بازی بیشتر از حواشی آن به چشم بیاید. ان‌شاءالله بازی قشنگی باشد و هر تیمی بهتر کار کرده، برنده باشد.»

سرمربی سابق استقلال که ظاهرا دوست نداشت وارد فضای دربی و طرفداری از آبی پوشان شود، پیش‌بینی خود را هم بیان نکرد. او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی چیست، گفت: «پیش‌بینی خاص ندارم!»