محکومیت ۲ میلیاردی استقلال در پرونده یک لژیونر و یک پزشک

کمیته وضعیت بازیکنان، آرای جدیدش را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، در پی شکایت وحید نیکنام از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۹ میلیون و ۶۲۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت حسن مرادی‌فر از باشگاه نفت مسجدسلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ چهار میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۰۳ میلیون و ۳۳۲ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۶۶۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* در پرونده شکایت عباس یحیی‌بیگی از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۸ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت شاهد عریانی از باشگاه استقلال، این باشگاه به پرداخت مبلغ سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷۱ میلیون و ۹۴۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت امیرحسین حسین‌زاده از باشگاه استقلال، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۱ میلیارد و ۳۹۶ میلیون و ۳۶۶ هزار و ۹۱۴ ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۶۶ میلیون و ۴۴۰ هزار و ۸۵۳ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۷۵۳ میلیون و ۶۳۳ هزار و ۸۶ ریال قرار رد صادر کرد.

* در پرونده شکایت آرش رضاوند از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ پنج میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۰۹ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت وحید همراز از باشگاه دریای کاسپین بابل، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان قرار رد صادر کرد.

انتهای پیام/