مدافع‌استقلال بازهم به تیم‌ملی دعوت میشود؟

عملکرد خوب جعفر سلمانی خرید جدید استقلال در پست دفاع و وینگر چپ در فصل جدید منجر شد این بازیکن بار دیگر مورد نظر دراگان اسکوچیچ قرار بگیرد. 

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، عملکرد خوب جعفر سلمانی خرید جدید استقلال در پست دفاع و وینگر چپ در فصل جدید منجر شد این بازیکن بار دیگر مورد نظر دراگان اسکوچیچ قرار گرفته و شانس زیادی برای دعوت شدن به جدیدترین اردوی تیم ملی داشته باشد.

سلمانی که در این فصل علیرغم بازی کردن در پست مدافع چپ ۴ بار برای استقلال گلزنی کرده و بعد از یامگا بهترین گلزن تیمش است، سابقه حضور در تیم ملی را پیش از این هم داشته و در اردوی قبلی تیم ملی هم مورد نظر کادر فنی تیم ملی قرار داشت که ابتلا به کرونا مانع از دعوت او شد.

گفته می‌شود این مدافع ۲۵ ساله خوزستانی که علاوه بر داشتن سابقه حضور در لیگ پرتغال ۲ بازی ملی هم در کارنامه‌اش دارد، با ادامه این روند شانس خود را برای دعوت به تیم ملی افزایش می‌دهد.

جعفرسلمانی یکی‌از بازیکنان پرکار استقلال در این فصل است و با حضور درتمام‌دیدارهای این فصل تیم فوتبال استقلال میزان حضورش در زمین ۱۵۶۴ دقیقه می‌باشد و بعد از مهدی مهدی پور دومین بازیکن پرکار این تیم است. وی در این تعداد بازی چهار بار موفق به گلزنی شده، یک بار پاس گل داده و ۲ بار هم از داوران کارت زرد دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید:
امضای جعفر سلمانی پای 12 امتیاز و یک صعود استقلال
امضای سلمانی پای 12 امتیاز و یک صعود آبی‌ها
پول رضایت نامه جعفر سلمانی پرداخت شد

انتهای پیام /