مدافع برزیلی در راه بازگشت به تهران

چند روز بعد از سفر خارجی‌ها به زادگاه خود اما فرهاد مجیدی رسماً از استقلال خداحافظی کرد تا آینده این بازیکنان نیز با استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بعد از قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم بازیکنان خارجی این تیم ایران را به مقصد کشورهای خود ترک کردند تا ایامی را در کنار خانواده خود بگذرانند. چند روز بعد از سفر خارجی‌ها به زادگاه خود اما فرهاد مجیدی رسماً از استقلال خداحافظی کرد تا آینده این بازیکنان نیز با استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

هرچند که جدایی رودی ژستد قطعی شده بود اما بازیکنانی مانند یامگا و داسیلوا در فصل بیست و یکم آنقدر درخشیده بودند که همگان انتظار دارند قرارداد آنها دوباره تمدید شود. در روزهای اخیر شایعات متعددی درباره قطع همکاری داسیلوا با باشگاه استقلال به گوش رسید اما مذاکرات جدید سران باشگاه استقلال با این مدافع برزیلی به نتیجه رسیده است و گفته می‌شود داسیلوا بعد از گفتمانی که با ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال داشته برای حضور در استقلال قول همکاری دوباره داده است.

باشگاه استقلال هم توانسته این بازیکن را از لحاظ مالی راضی به بازگشت کند و احتمالاً در روزهایی که ساپینتو به ایران بازخواهد گشت، او نیز ساکش را خواهد بست و به همراه خانواده خود به ایران خواهد آمد تا دوباره در ترکیب استقلال بازی کند.

بدون شک اگر مسئولان باشگاه استقلال موفق به تمدید قرارداد داسیلوا شوند و محمدحسین مرادمند نیز به ترکیب آبی‌ها بازگردد، خیال استقلال بابت خط دفاع خود در لیگ بیست و دوم آسوده خواهد شد. مسئولان باشگاه استقلال با یکی، دو بازیکن جوان و آینده‌دار دیگر نیز در حال مذاکره هستند و قصد دارند این بازیکنان را به باشگاه استقلال نزدیک کنند.

بیشتر بخوانید:
قول یک ستاره به مدیران؛ خودم رضایتنامه می گیرم تا استقلالی شوم
تماس دوباره استقلال با نادری!
تمرینات پیش فصل استقلال در چه مکانی شروع می شود؟

انتهای پیام /