مدافع تیم ملی کره جانشین کولیبالی در ناپولی شد

ناپولی در آستانه امضای قرارداد با کیم مین جائه مدافع میانی کره جنوبی از فنرباغچه است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از فوتبال ایتالیا، کیم مین جائه، مدافع کره‌ای جایگزین کولیبالی خواهد شد که راهی چلسی شده است. این بازیکن در تیم ملی کره جنوبی عملکرد خوبی داشته است و توانسته در لیگ ترکیه نیز درخشش چشمگیری داشته باشد.

بیش از یک هفته از انتقال رسمی کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی به چلسی می‌گذرد. در نتیجه، تیم ایتالیایی برای جبران این خلا بسیار مهم در ترکیب خود سخت تلاش می‌کند.

آئورلیو دی لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی در رادیو بوسه کیس، ورود این مدافع کره‌ای را برای تکمیل تیم تایید کرد و گفت: من دوست دارم بازیکنی از کره‌جنوبی را به خدمت بگیرم. کیم مین جائه، مدافع میانی ۲۵ ساله کره جنوبی که در فنرباغچه بازی می‌کند، مورد توجه قرار ما گرفته است و خوشبختانه با این بازیکن به توافق رسیدیم و او نیز پیشنهاد ما را قبول کرده است.

دی لورنتیس در مورد جذب این مدافع آسیایی به قدری صریح بود که حتی با باشگاه ترکیه‌ای نیز مذاکره نکرده زیرا آن‌ها بند فسخ ۲۰ میلیون یورویی را پرداخت خواهند کرد و به راحتی کیم مین جائه را به خدمت خواهند گرفت.

ناپولی در این فصل تغییر و تحول زیادی داشت. دریس مرتنس، بهترین گلزن تاریخ ناپولی از سال ۲۰۱۳ که در ۳۹۷ بازی ۱۴۸ گل به ثمر رساند تا عنوان برترین گلزن تاریخ ناپولی را به خود اختصاص دهد از این باشگاه جدا شد و کولیبالی نیز راهی چلسی شده است تا شرایط برای ناپولی سخت شود.

 

انتهای پیام/