مدافع پرسپولیس این هفته جراحی می‌شود

به گزارش شبکه لحظه و به نقل از خبرگزاری دانشجو، حسین ماهینی مدافع تیم پرسپولیس که در دیدار دربی رباط صلیبی پاره کرد این هفته زیر نظر دکتر کیهانی جراحی می شود.
این پزشک پیش از این ورزشکاران زیادی را تحت عمل جراحی قرار داده و حالا درباره ماهینی اعلام کرده که دوران نقاهت مدافع سرخ پوشان حدود ۶ ماه زمان می برد

بنابراین اگر روند درمانی ماهینی بدون مشکل طی شود قطعا در اواخر فروردین ماه و یا اوایل اردیبهشت ماه قادر خواهد بود برای پرسپولیس به میدان برود. با این شرایط ماهینی کل فصل را از دست نمی دهد و البته این نظر پزشک معالج این بازیکن است و باید تا بعد از عمل جراحی منتظر ماند تا چگونگی روند درمانی مدافع پرسپولیس مورد ارزیابی قرار گیرد.

به گزارش دانشجو، از بالا و پایین پریدن‌های برانکو در دربی که مدافع راست پرسپولیس جلوی چشمانش زانوی خود را گرفته و از درد فریاد می‌کشید، معلوم بود که این آسیب‌دیدگی باید جدی باشد. حسین ماهینی و همام طارق چندین و چند بار با هم برخورد داشتند اتفاقا یکی از دلایل اعتراض برانکو و مارکو این بود که چرا استقلالی‌ها اینقدر ماهینی را می‌زنند. اعتراض‌هایی که البته فایده نداشت و در نهایت آن اتفاقی که نباید و هیچکس منتظرش نبود، رخ داد. در یک برخورد نه چندان جدی، زانوی حسین ماهینی پیچید و شایعه‌ها از واکنش‌های او این‌طور برداشت کردند که رباط صلیبی پاره کرده است. البته بررسی‌ها و معاینات ابتدایی هم این شایعه را تایید می‌کردند.

پزشکان پرسپولیس کنار زمین به معاینه و آزمایش زانوی آسیب‌دیده‌ی شماره 13 مشغول بودند و حرف‌شان این بود که همه‌چیز، پارگی رباط صلیبی را حمایت می‌کند اما برای اطمینان، حرف آخر را به بعد از ای‌آر‌آی موکول کردند. همان فردای دربی هم حسین ماهینی را فرستادند برای ام‌آر‌آی که نتیجه‌اش صبح امروز آماده شد و برای بررسی، در اختیار جراحان متخصص قرار گرفت. از بدشانسی ماهینی اما که شاید یک درصد امید داشت، پارگی رباط صلیبی او تایید شد و حالا باید خودش را برای جراحی آماده کند.

در توضیح آخرین وضعیت این بازیکن، دکتر حقیقت پزشک باشگاه پرسپولیس این‌طور گفته: «با توجه به نتیجه ام‌آرآی و طبق نظر پزشک متخصص، زانوی ماهینی باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد. در جواب ام‌آر‌آی، پار‌گی رباط صلیبی زانوی حسین ماهینی تایید شد و با نظر پزشک متخصص، جراحی این بازیکن انجام خواهد شد. به همین منظور او مدتی تحت فیزیوتراپی خواهد بود تا برای عمل جراحی آماده شود.