مدال برنز آسیا برای تیم منتخب کرمانشاه

به گزارش خبرنگار شبکه لحظه، شاگردان رضا رستمی در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی قهرمانی آسیا در بخش دویژن A در نبود محمد صفایی که نتوانسته مجوز خروج از کشور را بگیرد بازی دیدنی را برابر مالزی دارنده مدال طلای بازی های آسیایی جاکارتا به نمایش گذاشتند و توانستند برای اولین بار در تاریخ سپک تاکرا ایران در یک گیم برابر حریف نام آشنای خود به پیروزی دست پیدا کنند.
تیم منتخب کرمانشاه در ست اول با ارائه یک بازی برتر با نتیجه 21 بر 18 حریف را شکست داد. در ست دوم بازی را با نتیجه 21 بر 16 به حریف واگذار کرد و علی رغم بازی خوب در ست سوم به علت خستگی در نهایت این ست رو هم با نتیجه 17 بر 21 به حریف قدر خود واگذار کرد و باتوجه به كسب عنوان سومي در گروهA به دویژن B سود كرد.


در رقابت های دویژن B تیم منتخب کرمانشاه که از وجود مهرداد جعفری، پدرام خداداده و سینا رضای سود می برد موفق شد تیم بنگلادش که از بازیکنانی با اصلیت میانماری سود می برد را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود تا به مصاف هندوستان کاملا آماده برود.


شاگردان رستمی در دیدار برابر هندوستان علی رغم مصدومیت مهرداد جعفری بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و در نهایت تن به شکست دو بر یک دادند تا از رسیدن به فینال علی رغم تمامی شایستگی هایی که داشتند محروم شوند.
تیم کرمانشاه با این شکست به همراه چين تایپه به عنوان سومی و مدال برنز دویژن B دست یافت در این بخش تیم هند به عنوان قهرمانی و تیم ژاپن نایب قهرمان شدند.