مددی: اخبار مربوط به جذب امید ابراهیمی و سعید عزت‌اللهی صحت ندارد

سرپرست باشگاه استقلال گفت: در این 40 روز حضور در باشگاه به اندازه 4 سال کار شد. تکلیف طلبکاران که مربوط به سال 91 تا سال گذشته بود، مشخص و تسویه گردید.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،مددی سرپرست باشگاه استقلال تهران گفت: مظاهری در اردوی تیم ‌ملی است که به محض بازگشت قراردادش ثبت می‌شود. نادری کسالت داشت و نتوانستیم روز گذشته او را داشته باشیم. داریوش شجاعیان هم قراردادش باید تایپ شود و کارهای اداری‌اش انجام شود.محمود فکری طی یک نامه رسمی عدم نیاز به طاهرخانی را اعلام کرد و باشگاه هم تصمیم به اقاله و فسخ قرارداد این بازیکن گرفت.

وی افزود: متأسفانه قرارداد طاهرخانی در دوره مدیریت قبلی بر اساس یک رویکرد ناشیانه یکدفعه جهش 733 درصدی پیدا می‌کند. جالب اینکه قرارداد مهدی قایدی تغییری نکرده است! با توجه به اینکه رأی پرونده در کمیته انضباطی به نفع رشید مظاهری صادر شد، پیش‌بینی ما این است در کمیته وضعیت هم پرونده به نفع او مختومه خواهد شد.

مددی گفت: ما کف درآمد از کارگزار جدید را سالانه 75 میلیارد تومان گذاشته بودیم که شرکت «داده‌گستر عصر نوین» کف تضمین شده 80 میلیارد تومان را پیشنهاد داد که مبلغ 35 میلیارد تومان را هم باید پیش‌پرداخت می‌کرد که تا این لحظه به تمام تعهدات خودش عمل کرده است. طی روزهای آینده برند اصلی لباس باشگاه با هماهنگی کارگزار انتخاب و معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
مددی: وریا بهترین دافع راست ایران است/ اشتباهات داوری از هفته اول نگران کننده…
نامداری: انتخاب مددی به عنوان مدیرعامل بعید است
مددی: مشکلی در ثبت قرارداد رشید مظاهری ندیدم

انتهای پیام/