مددی: در حال تلاش برای اتصال تیم‌های پایه استقلال به بزرگسالان هستیم

سرپرست باشگاه استقلال گفت: ما شبانه‌روز در حال تلاشیم و امیدوارم بتوانیم یک زنجیره از تیم‌های پایه به بزرگسالان وصل کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، احمد مددی، سرپرست باشگاه استقلال در خصوص جلسه آکادمی باشگاه اظهار داشت: من شخصا همه تلاشم را می‌کنم تا نام باشگاه استقلال بزرگ باقی بماند. تغییر و تحول در کار، طبیعی است. امروز آقای فریاد شیران مسئولیت سنگینی را قبول کرده‌اند و همه ما تلاش می‌کنیم تا نام استقلال بزرگ باقی بماند. باید کمک کنیم امکاناتمان در آکادمی را بیشتر کنیم. ما شبانه‌روز در حال تلاشیم و امیدوارم بتوانیم یک زنجیره از تیم‌های پایه به بزرگسالان وصل کنیم.

وی ادامه داد: نمونه این برنامه، حضور برهانی در تیم امید و بزرگسالان است. ماموریت آکادمی وصل بازیکنان با استعداد به تیم بزرگسالان است. این یک اتفاق شیرین است و ما به دنبال قوی شدن این زنجیره هستیم. این خوب نیست که بازیکن آکادمی خود را مجبور شویم از تیمی دیگر با هزینه میلیاردی جذب کنیم. یک ماموریت هشت گانه برای هیات امنا در نظر گرفته‌ام و امیدوارم هیات امنا بتواند به تیم‌های پایه کمک کند. مسئولیت خطیری بر عهده آقای فریاد شیران قرار گرفته است که امیدوارم در آن موفق باشند.

بیشتر بخوانید:
ناراحتی میلیچ از استقلال بابت عدم دریافت مطالباتش
شیخ دیاباته امروز و فردا از استقلال پول می گیرد
سمیعی صحبتهای خلیل زاده درباره توافق پرسپولیس و استقلال را تائید کرد
صحبت های سعادتمند درباره خسارت های مالی شرکت آریا برتر و اسماعیل خلیل زاده به استقلال

انتهای پیام/