مددی: سیدعلی برای استقلال خوب سوت نمی‌زند/ از الان نگران داوری دربی هستم

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: از 25 هفته لیگ در 12 بازی داوری به ضرر استقلال بوده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران اظهار داشت: به حال این داوری باید گریست. سیدعلی برای استقلال خوب سوت نمی‌زند و مستندات آن هم موجود است. قطعا کمک داور روی صحنه آفساید اشتباه کرده و از کارشناسان داوری می‌خواهم شجاعت داشته باشند. پیش‌بینی این قضاوت ناعادلانه را از سوی سیدعلی می‌کردیم. این اشتباهات داوری را سهوی نمی‌دانم و برای هیچ تیمی شرایط اینطور نیست.

وی ادامه داد: از همین الان نگران داوری دربی هستم . از 25 هفته لیگ در 12 بازی داوری به ضرر استقلال بوده است. وقتی داوران می‌بینند برخوردی با آنها نمی‌شود، با فراغ بال به ضرر استقلال سوت می‌زنند.

مددی افزود: مشکلات مالی استقلال که ریشه در 10 سال گذشته دارد، به زودی و طی روزهای آینده حل می‌شود فرهاد مجیدی حق دارد ولی مشکلات درون خانوادگی و زودگذر است و جای نگرانی نیست. همینجا اعلام می‌کنم هر بازیکنی نسبت به دریافتی خودش ابهامی دارد، به باشگاه بیاید تا صحبت کنیم. چون منابع پاداش‌های دریافتی بازیکنان از سوی باشگاه نیست، نمی‌توانم درمورد آن صحبت کنم. به زودی با هیات مدیره جدید سر تمرین می‌رویم. برای تمدید قرارداد دیاباته و میلیچ منتظر نظر فرهاد مجیدی هستیم

بیشتر بخوانید:
نظر عجیب رئیس کمیته داوران درباره آفساید جنجالی استقلال
توضیح باشگاه استقلال در مورد سرمربیان تیم های پایه
آرش برهانی، سرمربی امیدهای استقلال باقی ماند

انتهای پیام/